emmaellerva

Alla inlägg den 10 december 2011

Av EEmma :D - 10 december 2011 21:57

Om det nu är spotta mig i facet som du vill göra, bara kom! Gör det! Men var bered på att jag gör det samma! 

Av EEmma :D - 10 december 2011 19:24

"Du är speciell, för mig, helt underbar"

Hejsan svejsan! Wie geht's?  Själv har man det bra, jag sitter och spelar Sims3 och lyssnar på Guns N roses ^^ jag passar på at blogga medans Simset startar.


Mockade lite snabbt hos Dökkvi sen åkte vi till Farmor. Träffade min "Nya" kusin för första gången. Hur söt får man egentligen bli på en skala från 1-10.5!?!? :3 Jag lovar att jag inte kommer att behöva äta igen på flera veckor! 3rätters super god lunch, fika med tårta och macka innan vi åkte. vaddå mätt!? Men som sagt väldigt gott. Bara vegetarisk mat efter som att min farbror är vegeterian. Vilket inte gör mig något efter som att  jag gärna hade slutat äta kött. Det finns ju väldigt mycket god mat som är vegetarisk. 


Imorgon ska jag till Sofia tidigt så att vi hinner rida så jag får gå upp vi sju! Men jag kommer nog att somna rätt snabbt ikv efter som att jag är sjukt trött. Somnade inte förens 3. Hade ju planerat att gå och lägga mig ganska tidigt så att jag fick sova ut men NÄ ;) 

 

Två Dökkisar i en smäll ^^
 

Satt och gjorde dessa bilderna när jag hade tråkigt ;) (Använde mig av Gimp 2.0, går att ladda ner gratis)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards