emmaellerva

Alla inlägg den 27 december 2011

Av EEmma :D - 27 december 2011 19:38

Sorry för lite dålig update idag. Jag skrev ett inlägg innan idag men sen la internet av och det sparades inte. Sen la tangentbordet av, bara vissa tangenter fungerade..? Men nu är det problemet löst.


Red ut en ruda på Dökkvi i det underbara vädret! Där finns ju en stig med lite stockar över som vi brukar hoppa över och där är en som är lite högre som vi inte har hoppat innan men idag kände jag att jag ville testa. Dökkvi tvekade precis innan stocken och stannade (nästan) Då trodde ju jag att han skulle strunrta idet, men i sista sekund bestände han sig för att hoppa iaf. Bara det att jag var ju inte berädd på det! Så jag passade på att ta mig en liten flygtur....Slog i höften lite. Kommer ha världens blåmärke där sen! 


Känner mig så jäkla nyttig! Har ätit nudlar och pizza nu 2 dagar irad och ikv blire chips. Men man får ju passa på nu innan nyår! Jag har faktiskt endel nyårslöften. Det är ju inte säker på att jag kan hålla dem sålänge ;) 


NU saknar jag bara ca 900kr om jag ska köpa den kameran jag vill ha. Inte långt kvar! :D


Fixade ju headern också. Nu ska jag ha det så ett tag och inte hålla på att ändra mig hela tiden. Blev det bra?      

Av EEmma :D - 27 december 2011 00:31

Läs inte inlägget här nedan tack....Här ÄR man lite små trött och förvirrad...IDAG har bara vatt i en halvtimme.....Nu suckar jag på mig själv här ;) 

Av EEmma :D - 27 december 2011 00:17

haha, okej, kollade statisktiken nyss....Gick från 18, till 25, till 1! xD Är det möjligt att min lilla blogg bara har haft en läsare idag? :( Skärpning! Nu när jag lagt ner tid på att fixa iordning bloggen igen. Men, jaja, det var la ingen som palla läsa bloggen idag ;)


Detta är väll typ 5 inlägget idag eller något? äh, skit samma. Är iaf hos Pappa. Sofia is också här. Vi har förövrigt ätigt så mycket nudlar och sen glass, så vi lär ju inte behöva äta på flera dar känns det som! 


Vi är lite små trötta om jag ska vara ärlig.

Bli bättre på att läsa bloggen och så får ni sova gott ;)


Finaste :3  

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards