emmaellerva

Alla inlägg den 17 december 2011

Av EEmma :D - 17 december 2011 18:09

Nä, det har den inte. Det var jag som fick lite panik när bilden på tvn stannade, katten låg helt blick stilla och så tittade jag på Sofia som också satt helt stilla, då för en kort sekund trodde jag att tiden hade stannat xd Jag är lite trött och förvirrad idag ;P


Blev inget bloggande igår som ni märkte men Amanda hade "filmkväll" Det var jag, Sofia och paula. Sen sov vi över där. Super mysigt! Vi satt uppe och snackade typ halva natten ;) Amnda, jag och Paula delade på Amandas säng. Lite små trångt och små varmt xd Sofia tog soffan.


ja..sen vaknade vi vid 11 och åt....frukost?

När vi kom hem borstade vi pollarna sen red vi ut en sväng. Det blev ingen lång runda efter som att det var sjukt kallt...Dökkvi uppförde sig som han ska och det gick bättre än vad det gick senast vi red..


Igår var jag även i stan med Sofia och Amina. det blev en svart kofta och super röda leggins till avslutningen på onsdag. Köpte hårfärg oskså. Så idag efter ridningen färgade Sofia håret på mig. Det blev riktigt bra! Vad jag kan se nu, får se hur det ser ut i dagsljus.  

FÖRE:

EFTER: Sveriges sämsta bild men what ever ;) Fixar en bättre snart..
       

Sikken fiiin heest jag har ^^ 

Av EEmma :D - 17 december 2011 15:10

Passar på att mobilblogga nu när Sofia färgar håret på mig. Känner att det blir bra....änså länge.. ;D men jo, det kommer bli bra! Ni får se bilder på det sen ;)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards