emmaellerva

Alla inlägg den 26 december 2011

Av EEmma :D - 26 december 2011 17:54

Nu ser det väll ganska rätt ut i bloggen va? Fixade till det nu när datorn hade lust att göra som jag ville och inte bara sega. Det ända lilla problemet som återstår är, ser inte texten i inläggen mycket mindre ut än innan det blev helt fucked up? xd

Av EEmma :D - 26 december 2011 17:15

Jo, jag var ju lite arg för en stund sedan men jag har lugnat ner mig nu. Det har jag! Fast det blir ju inte bättre av den braiga uppdateringen jag får från min pappa som vanligt.......xd


Iaf så ska jag berätta lite om min jul och de senaste dagarna, och kanske lite planer för de kommande dagarna.


Julafton, var dt ju i Lördags, (det hoppas jag att ni viste faktiskt...) På morgonen gick jag till stallet för att rida en runda barbacka på Dökkis. Det gick jätte bra! Förutom att jag undrar var mitt balanssinne har tagit vägen....? Men jag satt kvar hela tiden som vi travade. Sen åkte vi till mina kusiner. Fikade, tittade på Kalle Anka så klart! OCh sen,,,Då kom jultomten. Ja, mina kusiners pappa var tomte. Anledningen till att mammor, mostrar och mormödrar blir som dom blir när tomten kommer för blir ett mysterium....xd

Fick en del pengar till kameran, men jag behöver mer. INNAN min födelsedag. Jag behöver kameran innan Sofia och jag åker till Göteborg den 24Februari är det ganska lätt att räkna ut att min födelsedag inne hinner vara. Så får jag en kamera då så är det liksom 2dagar för sent....Om jag ska kunna använda den i Göteborg vilket jag givetvis vill ;) 

Jag fick även en del pennor och ritblock och sånt, vilket jag också hade önskat mig.


Efter att vi kommit hem från Kusinerna igår gick jag till Sofia. Det blev lite sent.. Men vi borstade hästarna och sen tog vi bilder på Dökkvi och Corgos med Sofias kamera...Jag var ju lite smart så jag har Dökkvi bilderna på mitt USB minne. Men jag vill ju kunna ta bilder med en egen kamra. SNART!

Vi bad mamma köpa pizza t oss och det gjorde hon så den åt vi hemma hos mig och sen cyklade vi t Sofia igen. Sov där inatt. Vaknade som vanligt aldedes för tidigt så jag är, som vanligt, trött...


Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma så att vi kan hämta Sofia. Vi hade tänkt sova hos pappa i natt. Ska även prata med pappa om kamera. ÖNSKA MIG LYCKA TILL! 


JAG SKA fixa till bloggen på datorn hos pappa. Den är inte jätte bäst men det är ju mycket bättre än vad min bärbara är. Fixar nu header och så ska jag ju fixa så att ni ser rubrikerna. Då ska jag också redigera gårdagens bilder så att jag kan lägga upp dem på bloggen. 


Vi Kör på en gammal bild tills vidare....:P

 

Av EEmma :D - 26 december 2011 17:08

Jag är så jävla misslyckad, jag kan inte planera något, jag kan fan inte damsuga mitt j'vla rum, jag ska ta alla andras skit! men fan heller att de ska ta min skit. Jag är så jävla värdelös så jag har inget att säga till om!!! :@@@@


Nä, okej, nu är det ju faktiskt inte mig själv jag är arg på. Det är mina föräldrar...Och jag vill egentligen inte att det ska gå ut över er och bloggen men jag måste få skriva av mig lite. Och det känner jag att jag nog har fått göra nu. För nu är jag inte lika arg längre. Men jag ska fan inte ta skit om ingen annan gör det. Fast det kanske jag inte får efter som att vi har sånna j'vla egon i familjen som ska ha ensamrätt på det? xd

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards