emmaellerva

Alla inlägg den 22 december 2011

Av EEmma :D - 22 december 2011 19:44

Den är så bra så man ryser i hela kroppen! Danish är det bästa som har hänt denna värld! <3


Av EEmma :D - 22 december 2011 17:30

Hejsan :) 

Skrev ett långt inlägg innan man blev inte riktigt klar innan jag gick och åt och så bara stängs datorn av! xd 


Jaja..Vaknade i morse klockan halv 8 av att jag var så täppt i näsan att jag inte kunde andas..Sen kunde jag inte somna om...så jag låg kvar i sängen till halv 9. Gick upp, åt frukost.

Mamma skulle till Eko så då följde jag med. Köpte julklapp till Hästis (Digestive kex som jag vet att han älskar) Och så köpte jag den nya FRIDA tidningen. Så nu vet jag vad Ulrik Munther har för nyårs löften. Jaag hoppas att ni inte missat att Ulrik ska vara med i Melodifestivalen 2012???? Hehe, försöker hålla telefonräkningen nere så att pappa kan spara pengar så att han kan betala räkningen som han kommer få i februari   


Jag har känt mig lite halv sjuk hela veckan och har som vanligt haft ont i huvudet. Det är först nu på eftermiddagen/kvällen som det har börjat släppa...:/


Jag satt faktiskt och ritade ordentligt idag. Det var längesedan jag gjorde det! Annars brukar jag bara sitta och klottra i och på skolhäften på lektionerna.


Den är ju inte jätte bra, la inte ner så mycket tid på den... och det blir ju inte bättre när blixten reflekteras i blyertsen...Sen får ni stå ut med det fantastiska bild kavliten på bilder tagna med mobilen...:P  

Detta är vad jag brukar använda när jag ritar.

blyertspennor med olika hårdhet, brukar oftast använda 3B, H och HB pennan när jag bara sitter och kladdar. Blyersts penna med suddgummi och en svart färg penna :)        

Av EEmma :D - 22 december 2011 07:55

Jag verkligen älskar att vakna första dagen av att jag knappt kan andas! Älskar även förkylningar och små bröder som inte kan släcka en lampa...

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards