emmaellerva

Alla inlägg den 23 december 2011

Av EEmma :D - 23 december 2011 19:08

Kolla upp! På skämen då, för tittar du upp i taket lär du inte se mycket av hedern...

Av EEmma :D - 23 december 2011 17:26

Kan man säga så? Det kan man nog...hehe ;)


Idag sov jag lite längre och jag har inte haft alls lika ont i huvudet idag! 

Gick till stallet vi 10 tiden. Ja, jag gick efter som att någon hade skruvat upp ventilen på cyklens bakhjul, så där är ingen luft. jag hoppas att denna någon hade kul när den gjorde det, för det var väll det du var ute efter? -.-'

Jaja, så jag red en runda, utforskade lite nya stigar och så, Hoppde även litegrann på den vanliga "Hoppstigen". Han stack lite mellan hindren, men han lugnade sig snabbt. Det känns verkligen som att jag kan lita på Dökkvi när vi är ute. Sen kände jag mig väldigt ambitös så då mockade jag alla boxarna och sopade stallgången noga.


Fortsätte känna mig amitiös så jag tog med Dökkvis träns hem och putsade det riktigt ordentligt! Det behövdes vill jag lova...

Jag fick Grease filmen av  mamma i morse så när jag var klar satte jag mig och tittade på den. Den är väldigt bra faktiskt! Man blir glad av den.


Nu Sitter jag och gör en tillfällig Jul/nyår header som jag ska ha på bloggen över jul och nyår sen ska jag göra en som jag ska ha efter det ;)

Några gammla bilder me..;)

 

       

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards