emmaellerva

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av EEmma :D - 2 juni 2012 21:50

Han många gånger tänka att det var för bra för att vara sant. Det kändes så rätt.Det är över nu. Våra sista ord är sagda.Sitter kvar med tårar på kinderna och älskar dig.

Okej. Jag känner för att blogga.

Önskar att vi fått mer tid tillsammans. första april. Första gången jag kände dina läppar mot mina. fjärde april. Dagen det blev vi 2. fjortonde maj. Dagen jag inte vill minnas. Dagen då du och jag gick skilda vägar. 

Men jag har inte en aning om vad jag ska skriva om .__.

Jag saknar den killen jag träffade den första April. Killen som alltid skulle finnas för mig och jag vill göra det samma. Jag älskade det han var. Men han förändrades och jag dög inte längre. Trotts allt svek ångrar jag inte en sekund med honom. 

Okej. Detta är meningslöst. 

Jag vill inte se alla dumma saker han gjort mot mig.Vill inte. Han är underbar och så är det bara. Fan kan man aldrig sluta sakna!? Sakna våra dagar tillsammans. Dina läppar. Ditt utseende. Din röst och ditt skratt. din personlighet, din underbara personlighet som jag vet finns där. Saknar dig så in i helvete, Rikard, kan du inte fatta det!? Kan du inte se!? Det var ju alltid du som såg när jag mådde dåligt. Som höll om mig när jag skakade av ångest. Det var du som skulle torka mina tårar. Du var beredd att gå genom eld för min skull och jag skulle göra det samma.

Jag är trött och ja, jag ska gå och lägga mig nu.

Vill bara ha dig tillbaka. Du skulle torka mina tårar. Inte skapa dom.

 

Av EEmma :D - 2 juni 2012 19:03

Jävla mög asså! Jag får leva med den j'vla Nokian i en månad till. EN MÅNAD!!!! Fatta vad arg jag är! Skulle ju lämna in mobilen idag då så vi åkte ner till stan. Så säger då pappa att mobilen är sönder och undrar hur mycket det skulle kosta att fixa den. Så håller jag då fram mobilen. Så tittar gubben på mig och jag tittar till baka som bara: jaaa...Ska du göra något åt detta eller svara på det pappa sa? Så tittar han på mig som: Ja? Vad är problemet? En sån dum bick lixom. Då var jag något irriterad och var väldigt nära på att säga: Ja? Är du blind eller så att du väntar på att jag ska berätta för dig att det är en spricka tvärs över hela skärmen? Ser du dåligt eller!?

Det tog typ 200 år innan han kom på hur mycket det skulle kosta att laga skitet. 

Sen var det tänkt att jag skulle ha mobilen som pappa hade innnan. Den fungarar aldedes utmärkt. Förutom att mitt sim-kort inte vill fungera i den!! Men åååhhhh! DaAaAaAmppppp xd


Dökkvi var jätte spänd idag när jag red. Jag måste säga att det gick riktigt dåligt. Sen bråkade vi när jag longerade men sen tog jag av longerlinan och då gick han mycket bättre. Han blir så jäkla tjurig när han inte får bestämma och då ska minsan inte jag få bestämma heller. Tror att jag ska prata med Paula så att hon kan hjälpa mig igen. Känns som att det skulle behövas :/


Känner att jag är på ett kaxigt och självsäkert humör, härligt. Men att lyssna på Fjortis-dunk musik gör nog känslan starkare ;)) 


Fuck detta nu, jag pallar inte med bloggen så det kommer bli redigt dålig uppdatering. Jag bloggar när jag känner för det helt enkelt.

     

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards