emmaellerva

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av EEmma :D - 27 juni 2012 18:59

Hallå, jag har inte obegränsat med pengar. Sjuka priser på godis här på campingen. 

Ett 100g choklad kostar 18 kr. 18kr!!  På eko kostar ett 200g choklad 16kr! Det är sjukt. MEN är man desperat så är man, Jag fick snällt betala 40kr för 33cl cola och ett 100g choklad xd

 

Jag satt själv och kollade på Project Runway. Sen kom mina bröder.....Och då slog mamma över till barnkanalen som inte funkar. Och jag bara: Men hallå? Jag ville ju titta på det? Det är ju inte direkt någon blodig krigsfilm med sex-scener jag kollar på! Och mamma bara: Nej, men jag kan inte tycka att det är några bra föreblider det där heller.

Vänta va? Sen när blev mode designers dåliga förebilder!? Då blev jag rätt arg så då gick jag och köpte godis ist och låste in mig på rummet. Jag klarar inte av att vara så nära familjen hela tiden. Vi lyckas verkligen gå varandra på nerverna.

 

 

Av EEmma :D - 27 juni 2012 14:40

Och det är så jävla najs! 


Men en mobil som blir varm när den är ansluten till datorn är varm.

En varm mobil som blir varm via datorn som blir varm av solen är så varm så att man inte kan smsa utan att bränna fingrarna. 


Och DÄR gick solen i moln, vad hade jag väntat mig?? Det har blivit så varje gång jag tagit mig tid att byta jeansen till shorts och tagit på mig bikinitoppen och släpat mig hela vägen ut på altanen. DÅ passar solen på att gå i moln och då blir det lite små kallt så jag får gp in och ta på mig en tröja igen. 

Jag har också märkt att mitt hår blir jätte mycket varmare nu när det är svart mot vad det blev när det va brunt :P


Det är när man tittar på bilder som dessa som man inser hur SKÖNT det är med sommar och hur mycket man uppskattar det. I Februari var det 14- då kändes sommaren väääääälldigt långt bort. fy fan vad jag njuter nu! :D

   

Av EEmma :D - 27 juni 2012 13:07

1.
 


2.
 


3.
 

Av EEmma :D - 27 juni 2012 10:15

Solen steker, det är varmt och skönt. Jag jobbar på brännan....Jag är fortfarande blek som ett lik men det blir väll bättre. Hoppas jag ^^


Nej, men just nu är det fete najs! Sitter på altanen, med datorn, spanar på snygga boys. Vi är på samma camping som förra året. Ända skillnaden detta året är att det finns massa snygga killar! Förra året var här INGA snygga killar, Och då menar jag inga! Men detta året är här fet mycket snyggingar :* Älskar livet ^^ 

Sen har man ju kul folk att smsa med. Okej, det är egentligen 1 som är social alla andra är så osociala. Vissa bara ger en ens nummer och dom får mitt men inte fan smsar dom. x)


Fast lite hemlängtan har jag, Längtar efter mitt tysta rum och min sköna säng. I vanliga fall har jag mitt rum i källaren. Där är inga bröder som sparkar i väggen, inget regn mot taket osv. Här är så mycket ljud så jag kan knappt sova. Sen saknar jag lite det vanliga som jag alltid gör annars. Jag saknar verkligen Dökkis. Jag fick ändå rätt bra rutin innan vi åkte. Jag försökte rida varje dag och träna seriöst och det gav verkligen resultat också. Sen bara måste jag avbryta mitt fantastiska tränings schema och åka iväg. Sen ska jag till pappa också och då vet jag inte hur mycket jag kan va i stallet. Sofia kanske kan ta bussen till stan och sen kan vi åka där i från till stallet? Men det är ju en bit att gå....Äh, det löser sig sa tjejen som sket i vasken ;))


Jag bjuder på den, jag ser inte själv hur den ser ut bakom solglasögonen och solen i ögonen ;))

 

Av EEmma :D - 27 juni 2012 10:03

(Slänger in något inlägg då och då när jag känner för det)


Denna annonsen....Seriöst...."Det är inget skämt, du är online den 27 Juni. JA, men det viste inte jag tänk vad bra att du berättade det för mig!! :D Tack, du räddade varkligen min dag här ^^
 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards