emmaellerva

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av EEmma :D - 19 juni 2012 22:53

och övertrött ^^ Jag kan inte ligga stilla. Skulle jag fotat mina vackra poser och laggt upp dom hade ni skrattat ihjäl er ;) 

Och jag då med min obefintliga klumpighet och extrema smidighet.............Jag lyckades typ sträcka magmusklerna eller något och jag har ont i huvudet. Men braa Emma! (y) Varför pratar jag om mig själv i tredje person? Mysko... 


Asså, jag skrev typ värsta långa djupa inlägget om känslor och olycklig kärlek men internet skulle ju inte sammanbeta så det publicerades aldrig :P Besviken man blir asså.


Kan jag bestämma mig för vilken typ av musik jag ska lyssna på? Nej, det kan jag inte uppenbarligen. För ett tag sen var det bara metal. Sen var det bara "vanlig" Rock och sen var det hiphop typ Ismen, Danish etc. Det är faktiskt musik jag rekommenderar ;) Men nu är det typ bara fjortis dunk och raggar musik. Inte alls skillnad från heavy Metal, nej inte alls ;) 

Men mina favorit band och artister är fortfarande: 

LinkIn Park, Guns n Roses, In Flames, Ebba Grön, Evanescence, Ismen, Danish, Fonky Fresh, Sofijah, RMK, E.R.M, Anton och Affe, Norlie & KKV, Ison & Fille osv. Men det var ju hemskt rent vad det var många .___. Som sagt, varierat ;)


Men nej, nu ska jag sova :P För nu är jag trött på riktigt :P

Natti Nuffsan ^^

 

Av EEmma :D - 19 juni 2012 17:12

     

Av EEmma :D - 19 juni 2012 16:17

Black and vit, böcker och bilder, Det blir väll rätt bra? :)
             

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards