emmaellerva

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av EEmma :D - 8 juni 2012 21:25

                           
Jag var ju lite halvt dränkt när jag kom hem :) Sen att jag var tvungen att gå igenom det höga (Och blöta) gräset för att jag tvunget skulle fota järnvägen gjorde ju inte saken bättre direkt ;)
     

Av EEmma :D - 8 juni 2012 20:43

Jag har nog aldrig uppskattat en fredag så mycket som jag gör idag. Det ska bli så SKÖÖNT att sova riktigt ordentligt i morgon, jag längrar ju ;)

Håller på och laddar upp bilder som Sofia och jag fottade i regnet idag :)


För herregud vad det regnade när jag gick till stallet. Det är ju inte kul när det rinner vatten från håret när man har gått i 10 min. Det var ju värre än när man kommer ut ur duschen! Men ja, Sofia och jag fottade. Det blev en del bra bilder trotts att det inte var helt jätte enkelt ett hålla i paraplyet samtidigt.  Jag har gjort lättare saker ^^ 


Typ alla ska ju till Sweden Rock. Alla utom jag! Jag vill ju också dit jööö. Sen vill jag till Metaltown också! Dit ska jag någon gång i livet och så är det bara ;)


Hästarna skulle ju egentligen till betet idag men efter som att det är ssååååå härligt väder får vi ta det en annan dag :P 


Och sen så dampet som uppstår när jag sitter och lyssnar på Ismen. (Asså serriööööst dom e skiit braa) Ja. och så bara slutar Spotify fungera helt utan anledning och förvarning!! Men nu funkar det igen ^^ 

Denna är gryyyyymmmmm! 


Jag har letat som fan efter en bra bild att lägga upp så nu ger jag upp och lägger upp denna....

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards