emmaellerva

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

uttråkad? Inte alls, vem har sagt det xd

Av EEmma :D - 28 december 2011 23:15


 

SENASTE:
Dryck: Oboy

Telefonsamtalet: pappa
SMS: från Amanda
Sång du lyssnade på: Ison och Fille- Jag skrattar idag
Gången du grät: senast jag var övertrött xd


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger:
Varit kär?: Ja!
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: Typ alltid?
Varit så trött att du somnat sittandes: haha? nej
 
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja! Sofia :3
Fått ditt hjärta krossat: ja...
Krossat ett hjärta? skulle inte tro det
Skrattat så att du har börjat gråta?: klart
Träffat någon som förändrat ditt liv:
Insett vilka som är dina äkta vänner: OJA!
Fått reda på att någon har pratat om dig: jadå
Kysst en kompis: kind ;)

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ingen aning :O
Hur många barn vill du ha: Ingen aning
Har du några husdjur: Räknas Hästen?
Vill du ändra ditt namn: Jag har sveriges tråkigaste namn så, ja, ibland?
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kollade på Melodifestival genrepet i Malmö Arena
Vilken tid vaknade du idag: 9? Vaknade jag av introt till Hello Kitty...
Vad gjorde du igår runt midnatt: Facebook ;)
Någonting som du längtar till : SOMMAREN!
Senaste gången du träffade din pappa: 30sekunder sen?
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingen aning!
Vad lyssnar du på just nu: Guns N roses- Paradise city
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja?
Vad gör dig irriterad just nu: Internet segar...
Vad är ditt namn: Emma
Singel/upptagen: Singel och sökande ;)
Stjärntecken: Fisk
Kille eller tjej: Tjej
Snygg/ful?: Snygg ofc? Nä, men jag vet inte, avgör ni ;=
Gymnasie: -
Högskola: -
Hårfärg: Färgat mörkbrunt
Långt eller kort: Mellan
Längd: 1.65
Vad gillar du gällande dig själv: öhhh? pass?
Piercings: öronen
Tatueringar: Inga
Höger eller vänster: Höger?

DIN FÖRSTA:
 
Piercing: öronenTatuering: ingen än!
Bästa vän: Första jag minns, Olivia
Sporten du spelade: ridning
Husdjur: hundis
Vaccination du minns: alla fucking äckliga sprutor i skolan
Konsert: RixFm festival, Gälls den?
Förälskelse: Ingen aning xD
Alkohol du drack: Ingen aning! xD
 
JUST NU:
Äter du:
Dricker du:
Är du på väg att: Pappa tycker att jag ska gå och lägga mg xd
Lyssnar du på: Guns N roses
Väntar du på: Att livet ska bli bättre


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: jaaaa?
Vill du gifta dig: jaaaa?
Karriär i åtanke: SÅ långt har jag inte kommit än...
 
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: Kisses ;)
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: Både och ;)
Snygg mage eller snygga armar: Emma ♥ magrutor
Tatueringar eller piercingar: Beror på...
Känslig eller inte: beror på vad det är för situationer
Ragg eller förhållande: hummm..venne
Bråkstake eller tveksam: Ganstaaahhh ;D
 
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej..?
Tappat glasögon eller linser: nej, Däremot har jag någon annan tappat mina fönsterglasögon i spagetti och köttfärs..
Haft sex på första dejten: alltid ;$ 
Krossat någons hjärta: nej
Har du blivit arresterad: Noppe (a'
Dissat någon: Det är min specialliteeee!
Gillat din killkompis (mer än som kompis): jadååå

TROR DU PÅ:
Dig själv: alltid!
Mirakel: ja..?
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Himlen: nej
Tomten: JA! Vem gör inte det lixom? O.o
Att kyssas på första dejten: jaaaaaadå
Änglar: nooo

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän/flickvänvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: hahahahahh......Ja? Kanske?
Vad kan du verkligen inte leva utan: DÖKKVI! Klarar mig inte utan den hästen! och vänner så klart.
Vad vet inte så många om dig: arr jag skärde mig ett tag. Don't worry! Jag har slutat!  Att jag hatar killen jag var kär i som betedde sig så jävla illa. Synd för honomför där gick han miste om något bra! 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EEmma :D - 6 mars 2013 19:57


WEEBLY funkar för mig! fatta vad glad jag blev när jag upptäckte det! http://misspersson.weebly.com/ http://misspersson.weebly.com/ http://misspersson.weebly.com/   ...

Av EEmma :D - 6 mars 2013 13:43

Jag funderar (igen) på att byta bloggportal. Fast ha egen hemsida med blogg. Det är ju klart att det finns fördelar med allt. Fördelarna med bloggplatsen är att det är enkelt, det finns som app och jag har många bilder i bildarkivet. Men ja, det f...

Av EEmma :D - 6 mars 2013 09:20

Jag tycker att jag skriver så tråkiga inlägg. Jag tror det började när jag började blogga från mobilen. Då är det inte lika lätt att skriva lite längre lite intressantare inlägg. Men nu när vi ska krönikor på svenskan känner jag mig lite mer taggad a...

Av EEmma :D - 5 mars 2013 08:58

Dålig morgon. Jag tror att jag vaknade på fel sida idag. Hela världen vill reta mig idag. Det blev lite bättre nu på matten när först han som sitter bredvid mig hämtade en linjal och sen fick jag beröm av min mentor för att jag har tagit igen så myck...

Av EEmma :D - 4 mars 2013 08:54

Men vi går dit ändå. Jag saknar sommaren :(

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards