emmaellerva

Alla inlägg under december 2012

Av EEmma :D - 16 december 2012 18:57

Min nya gröna usb-sladd och den tjocka mysiga filten mamma köpte till mig som nu är sängöverkast. Mamma vet vad jag vill ha uppenbarligen ;) Men jag har lite typ GB tema på mitt rum ;)

 

Av EEmma :D - 16 december 2012 18:15

Tvättade håret innan idag. Första gången sen jag färgade håret tidigare i veckan. Jag har fatt så nojig att färgen skulle blekas nu när jag är så nöjd med den ;) Jo, så var det så cool så jag var tvungen att ta en (Eller flera) Bilder på det ;)
 

   


Av EEmma :D - 16 december 2012 17:40

Jag har inte bloggat idag kom jag ihåg. Innan idag skulle jag blogga men då kom jag och tänka på att det var längesen jag la upp lite mer kreativa bilder så jag bestämde mig för att fota.Så jag tog fram presentpapper, en CD och lite vatten, det, blev jävligt bra ;) Och sen glömde jag blogga. Men jag ska lägga upp en del av de bilderna jag tog. Där var jätte många bra så det blir en mindre bildbomb av det. :)

Ett litet smakprov ;)

 

Av EEmma :D - 15 december 2012 22:15

Jag pratade med pappa i telefon så satt jag och ritade i paint haha...Välkommen till mitt zoo
   

Av EEmma :D - 15 december 2012 19:49

Stain me baen.

Mm, här sitter jag. 

I Soffans soffa ;) 

Dvs Sofias Soffa hemma hos Sofia. 

Sofia som bor här. 

Hahah. 

Vi tittar på Trassel och spelar sims.

Haha, jag köpte en grön usb-sladd i stan idag, och nu är den helt lockig (efter som att den var ihop rullad i förpackningen) ;)

 

Av EEmma :D - 15 december 2012 12:36

Jag var själv på mellan våningen, låg i soffan under min varma sköna filt  och kollade på film på datorn och lyssnade på musik på stereon. Ingem fjärrkontroll till stereon funkar och den stänger inte av sig själv. 

Jag var ganska inne i filmen och sen när filmen är slut kollar jag mot stereon och ser att den är avstängd. Jätte läskigt med tanke på hur själv jag är på denna våningen :o

 

Av EEmma :D - 15 december 2012 10:09

Mamma väckte mig i morse och sen kunde jag inte somna om så jag gick upp och åt fruktost ist. klockan 20 i 8. På en lördag ;)


Så jag har hunnit med massa saker redan! Jag har tittat på julkalendern (Den blir man inte för gammal för), Jag har ducshat, blivit besiven när jag insåg att pepparkaksdegen var slut och hittat en Ebba Grön skiva som jag inte visste att vi hade i röran på skivhyllan. Det var fett längesen jag lyssna på Ebba grön, typ i sommras.


Sen ska jag in till stan med Sofia och Emma. Så vi ska väll glo runt lite, jag måste köpa en USB sladd till min mobil efter som att den jag har är sönder och sen ska jag köpa en AUX sladd också så att jag kan lyssna på mer (bra) musik från datorn tex på den gemensamma stereon som har betydligt bättre ljud än datorn ^^

Inga spännande saker direkt men det är saker jag måste ha. Det blir säkert mer saker också. Om jag har råd ;))

   

Av EEmma :D - 13 december 2012 10:28

Som mobilboggar hela tiden. Dock blir det ju inga bilder osv osv ;) men jag uppdaterar. för ni tycker ju att det är så kul att läsa om mit jätte intressanta liv ;) Bästa julklapps rimmet (© by a): fan vad du en ful tjohej! därför får du detta utav mig ;) haha, bästa!

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards