emmaellerva

Alla inlägg under december 2012

Av EEmma :D - 10 december 2012 16:48

 

Haha, mer än så får ni inte se av headern som jag ska ha sen i Januari ;)

Av EEmma :D - 10 december 2012 14:47

Jag vill det men för det första så vet jag inte villken jag skulle byta till och för det andra så har jag haft denna bloggen så länge. Jag har nästan 1000 bilder i bild arkivet sen 1 år och lite till tillbaka så det är jävligt praktiskt. Men jag är så trött på bloggplatsen och att jag har så dålig statistik :P

 

Av EEmma :D - 9 december 2012 19:41

Jävligt mycket. Tror jag, det är lite mörkt ute...Det blåser iaf.

Jag har inget att snacka om..Men jag är trött så jag har inte ork till att göra något alls. :P Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att solsidan ska börja. Möjsigt :)

Sikken vårig och härlig bild. Jag längtar till sommaren :(

 

   

Av EEmma :D - 8 december 2012 17:31

Ehm..Choklad, pannkakor med sirap, tuggumin, facebook, smsa... Det finns säkert massa andra saker men som jag inte kommer på nu. Men jag kom och tänka på mina tvångs ideer ;) Som tex att jag aldrig dricker upp, jag lämnar alltid ett par millimerer på bottnen av glaset, jag kan inte trycka på båda lampknapparna sammtidigt om det är en dubbel lampknapp, råkar jag göra det måste jag tända/släcka igen (givetvis igenom att trycka på en åt gången) Och göra om det ;) Jag är allergisk mot saker som är snea osv jag har mer konstiga saker som jag gör men det kommer jag ju inte på nu när jag ska skriva om det ;)

     

Av EEmma :D - 8 december 2012 17:11

Sitter vid datorn och väntar på ____. 

Jag har sprungit runt och städat och letat USB sladdar. Nu är jag varm :P 

För hoppningsvis kommer inget imellan och kvällen blir bra eller så slutar det som vanligt med att jag sitter själv. Då får jag väll kolla på skräckfilm själv...Blir det så kommer jag fan aldrig planera något igen, Aldrig. För jag är trött på att bli besviken nu men det har jag inte tid att tänka på nu, jag måste ju koncentrera mig på att tugga tuggumi ;)

     

Av EEmma :D - 7 december 2012 18:11

Den är bara så jag, eller hur? :D

 

Av EEmma :D - 7 december 2012 18:03

Jag vill ha sommar nu! Sen vill jag ha tillbaka min aptit en stund så att jag kan äta upp mitt Snickers. Det ser så ensamt ut  där det ligger i hyllan så jag måste vara snäll men jag har ingen aptit så då är det liksom inte lönt.

Jag vill att det ska bli julafton så att det kan bli vår sen ;) 

 

       


Av EEmma :D - 6 december 2012 20:55

Jag bara kom och tänka på detta helt random idag när Alfred vägrade bjuda på tuggumi ;)) Jo så kom ja och tänka på att om man är tillsammans med en kille (eller tjej för den delen med nu ser jag detta från mitt straight perspektiv) Och den kille bjuder på tuggumi typ 24/7...Hur ska man tolka det? 
Ska man tolkade det som att han är jövligt tuggumi beroende och vill vara snäll och bjuda sin tjej eller ska man tolka det som att man har dålig andedräkt? ;) Det har jag inte tänkt på innan... ^^


Jag är galen i Extra tuggumin med jordgubbssmak, Typ dör varje gång ;)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards