emmaellerva

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av EEmma :D - 2 maj 2012 22:00

Jaaaa, jag ska försöka göra ett video inlägg i helgen eller på måndag, senast måndag. Blir det bra? :D

Av EEmma :D - 2 maj 2012 19:00

Haj! det går bra för bloggen nu och jag har blivit länkad både här och där. Känns bra!


Idag har vatt en sån deppig dag men det kan vara sömnbrist ^^ Eller något annan kul. Men nu är jag på ett toppen humör. Gick/Sprang en runda i skogen innan, Skönt! Synd bara att jag har så förbannat dålig kondis! Jag måste träna på det. Så från och med nu ska jag springa/Gå hela den korta rundan en gång om dagen, Mitt första mål nu är att kunna jogga hela den rundan utan att hålla på å dö.Rundan är kanske inte ens en kilometer allt som allt. Men med min kondition.......Jo, och sen när jag klarar det kan jag börja jogga längre rundor. Det är bra att röra på sig, för rör man på sig så blir man piggare, gladare, smartare och MER VÄLTRÄNAD :D Finns inget dåligt med att springa. Egentligen borde jag nog vänta med det tills min hals är bättre....Efter ett tag känndes det som att den skulle gå av och när jag kom hem hade jag blodsmak i hela munnen :P 


Denna videon är så klockren, jag skrattar varje gång, jag älskar alla hans videor, Och jag känner igen mig så mycket i denna ^^

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards