emmaellerva

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av EEmma :D - 4 maj 2012 20:00

Jag tänker faktiskt helt ärligt gå och lägga mig innom kort! Jag kommer nämligen somna stående annars. Nej, men förkylningen är rätt trist. Dessutom sov jag jätte dåligt i natt. Jag frös, men jag, jag vet inte, jag halv sov. Jag kände att jag frös men jag var inte tillräckligt vaken för att tänka att jag kunde ta en filt. Så jag låg och vred och vände på mig hela natten :P Dess utom är hostmedecinen rätt rolig 8) Det är samma som i höstas, den med Morfin i, man blir rätt flummig av den  ^^ hähä, okej, nu måste jag sova ;)  

Men jag känner mig så rastlös, jag har inte joggat idag på grund av att jag håller på å dö av hosta xd Jag måste bli fris. Nu typ xd

Av EEmma :D - 4 maj 2012 19:40

mMm, sitter och äter cholkad. Och så tänkte jag: men om hela chokladet väger 100g, hur mycket väger då EN ruta...? Jo, jag har då kommit fram till det att en bit borde väga ca 4.17g ^^

Nu vet ni det. För er som var intresserade :)

 

Av EEmma :D - 4 maj 2012 18:21

Mina naglar ser för jävliga uuuuuuut xd Jag har haft svart nagellack sen februari men det får jag inte ha på gammelmorfars 95års kalas imorgon. Men jag kan inte vara utan nagellack, dom ser hemska ut, nerbitna, och delade. Jag som var så noga med mina naglar, Vad hände!? Japp, så nu har jag knallrosa nagellack vilket är så inte mig xd Men något måste jag ha och det passar rätt bra till det jätterosa halsbandet. MEN ÄNDÅÅÅÅÅ! Och efter som att jag ska till pappa sen kommer jag inte kunna få bort det innan måndag så jag tvingas ha det i skolan också! :'(


 

Av EEmma :D - 4 maj 2012 17:47

Jag tror inte jag behöver berätta att jag har ny header osv, tror faktiskt att ni kan se det ^^ 

Kör på samma "tema" som på den förra, fast lite roligare färger :D

 

<3

Av EEmma :D - 4 maj 2012 16:10

4 April, 2012, Det är en månad sen. Vilket innebär en månad tillsammans med sveriges underbaraste pojkvän. Jag hoppas givetvis på att vi ska ha mååånga månader tillsammans. Hur skulle jag klara mig utan dig? Jag är så lycklig med dig. Kärlek vid första ögonkastet, Nästan. När jag väl lärde känna dig kände jag direkt att du var rätt för mig. 

Du betyder mer än allt, älskar dig!


 

Av EEmma :D - 4 maj 2012 09:17

Jaaa, nu börjar jag bli tött på att vara förkyld. Nu har jag nästan inte ont i halsen längre men nu har jag feber och hosta ist. Man blir ju glad av det alltså.


Japp, så jag är hemma från skolan idag. Så jaaaaa, nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på om jag ska göra choklad muffins nu eller i eftermiddag.

Tror fan att jag ska göra det nu ^^

japp, såna ska jag göra, ni vet, det är ju jag som har gjort den på bilden och tagit bilden, så klart ;)) Vi säger det iaf...

   

Av EEmma :D - 4 maj 2012 08:33

Det var en som undrade igår hur jag tog bilderna på kommentarerna osv. så jag tänkte förklara lite enkelt. Det är inte så svårt men det är ändå många som inte vet hur man gör. 


1, På tangetbordet finns det en knapp högt upp där det står: Prt Sc. Tryck bara på den. På vissa bärbara datorer är texten blå. Då finns det en annan knapp långt ner där det står med blå text: Fn. Är det så får man hålla in den knappen samtidigt som man trycker på Prt Sc knappen. 


2.  Öppna något program som paint tex. 


3. Se till att den är markerad. Höger Klicka och välj klistra in eller tryck Ctrl V. 

 


4. Då borde det alltså se ut något så här:



5. Och om man sen då bara vill ha en viss bit tex, kommentarerna jag la upp, Klickar man på den knappen igen (Den jag har markerat med en pil och markerar sen området man vill ha.

Högerklickar och väljer koppiera. Eller trycker Ctrl C.


6. Gör sedan en ny bild igenom att klicka på Arkiv och sen ny. Eller Ctrl N.


7. Spara bilden Igenom att trycka Arkiv och sen spara. Eller Ctrl S ^^


Hoppas att det var till någon hjälp :)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards