emmaellerva

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av EEmma :D - 18 maj 2012 20:59

Statistiken gå bara neråt jööö, inte bra, inte bra.


Sofia och jag har nu knoppat Nasses man, jag har putsat hennes träns och dessutom hunnit borsta min skitgris lite också. Det som inte behövs .__.

Så ja, nu är jag trött och fortfarande hungrig men det har jag vatt i flera dar så attteeeee ^^ Är det för att jag knappt ätit något på typ en månad så får jag ta igen det nu? Elloor är det bara som jag tröst äter? Kan ju förståss vara det också. haha....ha...ha.....Jag har aldrig ätit så mycket glass och choklad i hela mitt liv som nu den senaste veckan ;P Hoppas att jag kommer över det snart så att jag inte ska äta så himmla mycket onyttigheter. Det är inte bra för hälsan :3 Sen har jag läst också att om man har sömnbrist kan man få fettma osv. Det är inte något jag vill. Jag vill inte vara anorexia smal men fettma är att gå över gränsen. För LÄNGESEN!

Nu ska jag faktiskt äta en macka och sen ska vi sova för vi ska upp super duper jätte mega tidigt imorgon.

Okaaaj, nu äre såhär att den bilden är gammal. MEN det får duga ändå.

 


Av EEmma :D - 18 maj 2012 18:30

Räcker detta som videoinlägg? :D Nej, men jag ska göra ett seriösare sen. När jag är frisk ;)


Av EEmma :D - 18 maj 2012 12:59

Tänker igen förmedla att jag hatar när folk ska snacka skit och sprida falska rykten. Jag trodde det hade slutat men någon 

är uppenbarligen ute efter att få förstöra mitt liv och när jag får reda på vem denna någon är kommer den ligga riktigt illa till för jag orkar inte med att ha någon som ska snacka skit bakom min rygg och förstöra mellan mig, mina vänner och andra personer jag älskar. DET är jag trött på och det ska få ett slut illa kvickt!


Hähä, så nu har jag fått avreagera mig lite ^^ men det är inte allt som går dåligt eller vad man ska säga. Ända sen det tog slut mellan mig och Rikard har.....Ja, allt egentligen gått mer eller minde åt helvete bla. att mobilen är ju sönder och givetvis är det ju punktering på cykelf*n så jag får gå till stallet och ja, vart jag än ska typ.

Det med mobilen var ju så att jag hade den under armen när jag skulle lägga in böckerna i skåpet men där ville inte den vara så den hoppade ner på golvet. Magplask. Så nu är det en härlig spricka i skärmen och den går inte att låsa upp eller något. Så jag har den fiiiiina gamla Nokian igen som jag älskar sååååå mycket! 


Nu ska jag snart GÅ till Sofia ^^ Vi ska tvätta skitgrisarna, kanske rida och sen ska jag sova där och hänga med när hon tävlar imorgon. Ni vet, jag är privat fotograf ^^ Och det ska jävlar i gå bra för henne! Hoppas att Nasse vill galoppera mer än vad han ville igår :P 

Vi red till Ridhuset igår. Dökkvi gick super jätte bra!! Efter som att han inte vill gå ner i form i trav så börjar han få underhals och svankig rygg. Så jag testade att rida med halsförlängare igår och det gick riktigt bra. Först slängde han upp huvudet och bara rusade i traven men efter att jag jobbat honom lite på åttor och så lugnade han ner sig och gick i bra form! 


Fotade lite blommor i trädgården när det nu var :P

     

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards