emmaellerva

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av EEmma :D - 12 maj 2012 19:47

Nämen, titta, hittade lite blider på minneskortet till kameran. Jag har dessutom hittat linslocket igen. Jag använder nästan aldrig min adidas jacka men senast jag använde den hade jag uppenbarligen lagt linslocket i fickan. 

Asså jag har ju varit....Nej, jag har inte varit deppig, det har jag inte varit men jag har varit "Konstig" Idag, svårt att förklara?... Och jag ska ta hela historen när jag orkar. Men just nu vet jag inte riktigt hur det äregentligen så jag väljer att ingeting så :)

Asså, man blir ju så ledsen, Sm- silver i handboll, så nära! Men ändå inte tillräckligt xd När sjutton blev jag såhär intresserad av IFK och ja, handboll överhuvudtaget!? 

Jag är så förkyld och så täppt i näsan. Jag känner ingen smak. Alls. Verkligen ingen. Vilket ju är en fördel när hostmedicinen smakar som den gör! xd Dock lite depprimerande när man inte känner smaken av cola och choklad.

Lite sådär halvt jätte gammal bild men det är ju bättre än inget.

 

Av EEmma :D - 12 maj 2012 13:24

Men åh, jag hade ju egentligen tänkt fixa ett videoinlägg i helgen, men så händer det i Torsdags och sen får jag reda på en annan sak. Jag känner mig så tom och tråkig just nu så det skulle ändå inte bli bra.

Men det är ändå inte deppig tomhet. Det är mer en sån lättnad som uppstår när man gråtit länge och inte kan gråta längre trotts att det kanske är vad man vill. Men livet går ju upp och ner och jag hoppas att det är över snart. På ett eller annat sätt. Fast jag mår rätt bra iaf. Vill ju inte ge någon dåligt samvete här! Det är inte så jag menar. jag bara berättar hur jag känner just nu och det är helt förståeligt. Med tanke på allt.   

Orkade inte följa med Paula idag efter som att jag är trött, jag har ju knappt sovit. Så nej, jag orkar bara inte. Känner mig helt matt bara av att tänka på att fixa iordning mig för att kunna lämna huset över huvudtaget. 

Förr eller senare måste jag ju till Dökkvi men jag har ju hela eftermiddagen på mig så jag behöver inte åka dit nu. Orkar inte rida så jag bara mockar lite snabbt.

Orkar fortfarande inte lägga upp någon bild, känner inte att jag har någon som skulle kunna matcha mina känslor och detta inlägget just nu. 


Av EEmma :D - 12 maj 2012 07:53

Inte en aning, mer än att jag inte kan sova. Ja, jag hade ju lite svårt att somna igår, låg och tänkte, fast inte på det som hände i förrgår, det har jag helt förträngt nu när det finns viktigare saker att tänka på :( 

Jag orkaaar inteeeee! 


Fast idag ska jag till Paula på förmiddagen sen ska jag till stallet så jag underhåller väll mig själv hela dagen hoppas jag. Kalla mig sjuk men jag vill verkligen inte ha helg just nu. Jag vill va i skolan så att jag har personer runt mig hela tiden som man kan prata med. Eller bara ha en helt vanlig dag med ett helt vanligt schema.


Orkar ärligt talat inte lägga upp någon bild nu 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards