emmaellerva

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av EEmma :D - 11 maj 2012 20:52

...bloggat säkert 200ggr den senaste halvtimmen men jag är så rastlös och har inget å göra! Det är rätt trist att bara sitta och vänta. Det är nästan så illla att det nästan är bud på att städa för att fördriva tiden xd Eller träna So. Men det gör man bara inte en fredag kväll xd

Av EEmma :D - 11 maj 2012 20:20

Jäpp, här sitter jag och lyssnar på Dead by April, världens bästaste band ^^

Så jag sitter här och äter choklad och dricker Cola, känns som att det är något som behövs just nu! Det har hänt så mycket igår och inatt. Så ingenting är som det brukar vara. 


Det känns så ovant så fort jag ska lämna eller gå in i huset. Efter 12år som ytterdörren har fått ta emot mina och brödernas raseriutbrott, oförsiktiga stängningar i blåsigt väder eller bara i allmänhet oförsiktiga stängningar har nu tillsist dörren gått sönder. Den är något skev och går KNAPPT att stänga. Så tills den är lagad eller bytt får vi använda dörren som är i källartrappan. Den har typ aldrig använts. Så det känns lite underligt ^^


Sen tänkte jag på det också för några dagar sen. Vart man än kollar har folk töjning i öronen. Det är så Fult! Helt seriöst, det är ju riktigt fult xd Ingenting jag tänker skaffa iaf.

 

Av EEmma :D - 11 maj 2012 13:18

Här sitter vi och chillar i skolan med datorerna ;) Härligt med svenska :)

 
Av EEmma :D - 11 maj 2012 11:12

okej, som ni kanske märker har jag tagit bort allt jag skrivit om det som hände igår, mest i respekt för honom och familjen som drabbades av detta hemska. R.I.P

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards