emmaellerva

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av EEmma :D - 15 maj 2012 20:50

För det har ju inte blivit det de senaste dagarna..

Och ja, dom flesta har väll fattat att det är slut mellan mig och Rikard. Tyvärr. Och nej, jag är verkligen inte över det än. Så jag kommer hålla mig till att tröst-äta glass ett tag till. Tills glassen tar slut iaf. Sen får jag lösa det. Men det är skönt att jag har minna vänner som stöttar mig och som har bra axlar att sitta och gråta och allmänt gnälla över att: Jag var ju så lycklig! Vad gick fel. Det finns ingen som han! Sånt gnäll ni vet. Och jag säger det igen: Det är så bra att ha mina vänner som alltid finns där. Och jag kommer definitivt göra samma sak för som när det behövs!

Jag kommer över detta någon gång. 

Hoppas jag...

Men det ÄR okej att vara ledsen. 

Jag vill verklige hata honom för allt han gjort, Men jag kaaan inte. Inte än. Men alla säger ju att jag kommer komma över det så jag får väll lita på det ^^


Så okej, ville bara få det ur mig så nu ska jag....Vet inte, fortsätta blogga. och låssas som om inget har hänt. 


Det är chill att vi ska vara lediga nu. Vi ska ju vara lediga länge nu. Studiedag imorgon och allt. Så mitt schema är inte helt bestämt än men så som det ser ut nu är det:


Onsdag: Vara med Sofia och Maja, sova över och titta på film. och stallet ofc

Torsdag: Vet inte ännu

Fredag: Sova hos Sofia

Lördag: Fota när Sofia tävlar

Söndag:  Sååååva 


Så jag kommer ha det bra i helgen. Jag ska ju vara i stallet varje dag men jag orkade bara skriva det en gång.


 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards