emmaellerva

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av EEmma :D - 27 maj 2012 20:32

Haha, hjälp tystnaden som uppstod i mitt huvud nyss alltså! Nej, men skit samma. Jag ska bara blogga lite snabbt. Jag får ju bara använda modemet en timme och den sista kvarten kommer jag på att jag kanske ska blogga också...Det är ju skills av mig på riktigt!


Jag ska inte kolla Facebook innan jag börjar blogga. För alltid är det något som gör mig förbannad. Och det är kanske inte så konstigt att man blir det!


Depprimerande att Dead by April ska hänga med på RixFm festival och RFF kommer till Kristianstad men inte fan ska DBA till Kristianstad  

Dock ska dom till Helsingborg. Kanske att man skulle ta och tajma det med ett besök hos kusinerna? :D Jag är så smart ^^ Jag SKA se dom om jag så ska behöva åka dit själv.


Jag måste säga att jag älskar sista biten av denna låten ^^

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards