emmaellerva

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av EEmma :D - 13 maj 2012 19:26

Idag har vartit en verkligt trist dag på hög nivå. Som jag skrev innan har jag varit jätte trött. 

jag har en sån konstig känsla i hela kroppen. Känns inte som rastlös het direkt men något i den stilen. 


Min näsa är så vacker nu efter att jag snutit mig ca 27426428347,3 ggr. Får väll smörja in den med Idomin eller något annat kul innan jag går och lägger mig och hoppas på att det ser bättre ut imorgon när jag ska visa mig bland folk ^^ Fast nä. så illa är det inte. 


Och efter som att vi slutar tidigt imorgon ska jag faktiskt göra ett videoinlägg. OM jag inte måste skynda mig till Sofia förstås ;) Men om jag inte får bråttom ska jag fixa det. Oavsett vad! 


Asså, jag hade verkligen velat ha piercing i tungan, Nu tror ju jag inte att jag skulle få för mina kära föräldrar...Men ändå, jag hade velat! Men asså, det måste ju göra skit ont!? Det gör ju döont bara att bita sig i tungan, tänk då att sticka in nål IGENOM tungan! xd fast finns det inte fake som man kan köpa? Så slipper man att det gör ont?


Jag gillar min ritplatta. Eller, asså, jag gillar alla mina pennor och ritblock och allt vad det nu heter men det är ritplattan som jag använder just nu. Jag fkn älskar att rita! Man kan nästan alltid rita, det ända som krävs är en penna och något att rita på. 

Och detta är vad jag ritar just nu ^^ Har inte tagit bort stödlinjerna än.

 

Av EEmma :D - 13 maj 2012 16:37

Det var redan trasigt...

 

Av EEmma :D - 13 maj 2012 13:38

Jag har aldedes för mycket musik på mobilen, så nu när jag kollar igenom det lite hittar jag ju låtar som jag inte lyssnat på på en evighet men som fortfarande är bra! Denna tex: den e ju skitbra

Av EEmma :D - 13 maj 2012 11:27

Nu har jag varit förkyld i ca 200 år så jag börjar tröttna. Vänta lite...Sa inte jag det igår också? Jag vet inte varför men de senaste dagarna har jag haft riktigt dåligt korttidsminne, dålig koncentration, yr, humörsvängningar. Skulle tro att det är sömn brist. Fast jag sover ju 8-10 per natt, Alltid, Om jag inte har extremt svårt att sova eller vaknar på natten. Sen kan der ju förståss vara för att jag är sjuk...? 

Det är nästan bud på att sova en kvart eller 3 innan jag tar mig till stallet. Det hade vatt rätt skönt ändå? 

     

Av EEmma :D - 13 maj 2012 10:58

Detta är inte bra .__.   

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards