emmaellerva

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Nej, men detta funkar ju inte .__.

Av EEmma :D - 30 maj 2012 20:04

Jag kan inte ta blogg paus! Det funkar inte! Så jag bloggar när jag har något att skriva vilket blir varje dag så länge folk kan låtta bli att fucka upp mitt liv ^^

Men nu är jag på bra humör så nu ska jag blogga!


Jag ska byta header så fort jag har bloggat klart men det finns vissa detaljer jag ska fixa till föörst. Det blir 2an. 


Igår red jag shettis. Det var kul! Nasse ska vila några dagar så Sofia har ingen häst. Men sen kom vi fram till att jag kunde rida Nettan så kunde hon ta Dökkvi. Så vi red ut en kort runda :) Jag nådde inte riktigt ner till marken men när hon snublade till hade jag fötterna i marken ^^ Hon har ju inga problem att bära mig. Och efter som att det bara är typ 1 gång per halv år som jag eller Sofia rider henne är det ju no problems at all. Nej, men det var kul! :D Längesen jag red en så liten häst.


Idag hoppade jag på ridbanan med Dökkisen igen. Vi slog vårt personliga rekord och hoppade 60cm idag utan att riva :D Jag blir ju nästan lite för stolt när jag tänker på att det är jag som har utbildat honom helt själv i hoppning. Jag har ju berättat ca 1000 gånger om hur rädd Dökkvi var för hinder och bommar för några år sedan. Och att vi nu kommit så här långt! 

Sofia fottade så det kommer lite bilder när datorn har segat klart :) Tar den så länge 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EEmma :D - 6 mars 2013 19:57


WEEBLY funkar för mig! fatta vad glad jag blev när jag upptäckte det! http://misspersson.weebly.com/ http://misspersson.weebly.com/ http://misspersson.weebly.com/   ...

Av EEmma :D - 6 mars 2013 13:43

Jag funderar (igen) på att byta bloggportal. Fast ha egen hemsida med blogg. Det är ju klart att det finns fördelar med allt. Fördelarna med bloggplatsen är att det är enkelt, det finns som app och jag har många bilder i bildarkivet. Men ja, det f...

Av EEmma :D - 6 mars 2013 09:20

Jag tycker att jag skriver så tråkiga inlägg. Jag tror det började när jag började blogga från mobilen. Då är det inte lika lätt att skriva lite längre lite intressantare inlägg. Men nu när vi ska krönikor på svenskan känner jag mig lite mer taggad a...

Av EEmma :D - 5 mars 2013 08:58

Dålig morgon. Jag tror att jag vaknade på fel sida idag. Hela världen vill reta mig idag. Det blev lite bättre nu på matten när först han som sitter bredvid mig hämtade en linjal och sen fick jag beröm av min mentor för att jag har tagit igen så myck...

Av EEmma :D - 4 mars 2013 08:54

Men vi går dit ändå. Jag saknar sommaren :(

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards