emmaellerva

Alla inlägg under juni 2012

Av EEmma :D - 27 juni 2012 10:15

Solen steker, det är varmt och skönt. Jag jobbar på brännan....Jag är fortfarande blek som ett lik men det blir väll bättre. Hoppas jag ^^


Nej, men just nu är det fete najs! Sitter på altanen, med datorn, spanar på snygga boys. Vi är på samma camping som förra året. Ända skillnaden detta året är att det finns massa snygga killar! Förra året var här INGA snygga killar, Och då menar jag inga! Men detta året är här fet mycket snyggingar :* Älskar livet ^^ 

Sen har man ju kul folk att smsa med. Okej, det är egentligen 1 som är social alla andra är så osociala. Vissa bara ger en ens nummer och dom får mitt men inte fan smsar dom. x)


Fast lite hemlängtan har jag, Längtar efter mitt tysta rum och min sköna säng. I vanliga fall har jag mitt rum i källaren. Där är inga bröder som sparkar i väggen, inget regn mot taket osv. Här är så mycket ljud så jag kan knappt sova. Sen saknar jag lite det vanliga som jag alltid gör annars. Jag saknar verkligen Dökkis. Jag fick ändå rätt bra rutin innan vi åkte. Jag försökte rida varje dag och träna seriöst och det gav verkligen resultat också. Sen bara måste jag avbryta mitt fantastiska tränings schema och åka iväg. Sen ska jag till pappa också och då vet jag inte hur mycket jag kan va i stallet. Sofia kanske kan ta bussen till stan och sen kan vi åka där i från till stallet? Men det är ju en bit att gå....Äh, det löser sig sa tjejen som sket i vasken ;))


Jag bjuder på den, jag ser inte själv hur den ser ut bakom solglasögonen och solen i ögonen ;))

 

Av EEmma :D - 27 juni 2012 10:03

(Slänger in något inlägg då och då när jag känner för det)


Denna annonsen....Seriöst...."Det är inget skämt, du är online den 27 Juni. JA, men det viste inte jag tänk vad bra att du berättade det för mig!! :D Tack, du räddade varkligen min dag här ^^
 

Av EEmma :D - 26 juni 2012 10:27

Denna gången tar jag bloggpaus på riktigt. vet inte hur länge dock. Men jag säger till på Facebook när jag börjar igen. Och ni som inte har facebook, Ja, det var ju trist för er. 

Av EEmma :D - 24 juni 2012 08:48

Något otroligt, Hur ska jag klara mig en vecka utan er!?

 
Och ja, Sofia, jag kommer sakna dig också ^^

   

Av EEmma :D - 24 juni 2012 08:21

Roses are red.

I Have a Phone.

Nobody texts me.

Forever alone.

 

Ja. nej, SÅ illa är det inte så att INGEN smsar. Men jag fattar inte varför alla ska va osociala sammtidigt? Vad är grejen med det? En helt normal tid på dygnet. 

Men ska ni nu smsa och inte har gjort det på mer än en vecka kan ni väll skriva era namn också i smset?

Jag har ju pappas gamla mobil nu och ska ha den tills jag kan byta mobil om typ ett år. Och jag har ju inga nummer på den. Ibland kan jag gissa mig till vem det är på sättet den skriver på eller så känner jag igen numret. Men det är rätt jobbigt att försöka gissa sig till vems nummer det är. 

Men annars går det bra att smsa. Jag har ju samma nummer som innan och har ni inte det kan ni kolla facebook eller fråga efter det där, Emma Persson heter jag men det visste ni väll? :)


Jag bloggar lite när jag känner för det. Ska försöka blogga åtminstone 1 gång om dan men ska ju till Öland nu en vecka så det kanske inte blir så mycket bloggat. Jag tar med mig datorn så jag ska försöka blogga så mycket som möjligt. Men det är ju om jag får lite kommentarer också, det är ju inte jätte kul att blogga. 


Ni vet ju att man ska lägga 7 sorters blommor under kudden på midsommar natten och så drömmer man om den man ska gifta sig med? xD Det hade jag total glömt men jag drömde om en kille som jag smsar med...? 

Jag drömmer rätt mycket nu, typ varje natt. Ett tag var det bara samma person jag drömde om men nu är det faktiskt andra personer och fler personer jag drömmer om. ;) Det är lite roligare att sova när det händer något. Nu kommer jag säkert inte drömma något i natt bara för det :P

 


Av EEmma :D - 22 juni 2012 18:57

 

 
                       


Av EEmma :D - 22 juni 2012 09:30

Detta funkar ju inte. Nu är jag tjatig men asså....Jag tror att jag tar en bloggpaus faktiskt. Ingen kommenterar, stakisken faller och jag tappar lusten att blogga. KUL! Så jag tar en paus. Jag kommer säkert blogga igen i eftermiddag när jag tröttat på att ha blogg paus men man vet ju aldrig.

Ha det bra. Glöm inte att kommentera.


Ärligt, tycker ni att jag ska fortsätta blogga? Är det kul att läsa bloggen eller kan jag lika gärna ta bort den? Nu behöver jag ett svar. KOMMENTERA! :P


Av EEmma :D - 21 juni 2012 23:16

// Sofia


www.jumpindressage.blogg.se - ridblogg

www.sofiaharbst.blogg.se - fotoblogg



Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards