emmaellerva

Alla inlägg under juni 2012

Av EEmma :D - 8 juni 2012 20:43

Jag har nog aldrig uppskattat en fredag så mycket som jag gör idag. Det ska bli så SKÖÖNT att sova riktigt ordentligt i morgon, jag längrar ju ;)

Håller på och laddar upp bilder som Sofia och jag fottade i regnet idag :)


För herregud vad det regnade när jag gick till stallet. Det är ju inte kul när det rinner vatten från håret när man har gått i 10 min. Det var ju värre än när man kommer ut ur duschen! Men ja, Sofia och jag fottade. Det blev en del bra bilder trotts att det inte var helt jätte enkelt ett hålla i paraplyet samtidigt.  Jag har gjort lättare saker ^^ 


Typ alla ska ju till Sweden Rock. Alla utom jag! Jag vill ju också dit jööö. Sen vill jag till Metaltown också! Dit ska jag någon gång i livet och så är det bara ;)


Hästarna skulle ju egentligen till betet idag men efter som att det är ssååååå härligt väder får vi ta det en annan dag :P 


Och sen så dampet som uppstår när jag sitter och lyssnar på Ismen. (Asså serriööööst dom e skiit braa) Ja. och så bara slutar Spotify fungera helt utan anledning och förvarning!! Men nu funkar det igen ^^ 

Denna är gryyyyymmmmm! 


Jag har letat som fan efter en bra bild att lägga upp så nu ger jag upp och lägger upp denna....

 

Av EEmma :D - 5 juni 2012 20:46

1. Hiss Och Diss

2. Dagens Outfit

3.(videoinlägg)

4.Dökkvi

5. Favvooutfits

6. Bildbomb

7. Andra åsikter

____________________________________________________________________________________________________


 

Av EEmma :D - 5 juni 2012 20:05

fattar du/ni hur lätt det är att kolla upp IP adressen. Busted :) 

 

Men nu kan jag ju lika gärna svara på frågorna ;) Dumma frågor får dumma svar :)

1. Övning ;)

2. Lagom många ;))

3. Ser det så ut ;))


Idag har jag bara chillat. Heeela dagen. Okej, jag dammsög typ hela huset men efter det har jag bara chillat. Sofia och jag red i grustaget idag. Det gick bra förutom att Dökkvi var övertaggad :) 

Jag har också kommit på att jag knappt kan säga ordet serier. Det var så att jag klagade på att min kamera är seg nät man fottar i serier och så tyckte Sofia att sättet jag sa serier på var kul, och sen dess har jag tänkt på det, hur säger man det?

     



Av EEmma :D - 4 juni 2012 20:34

  • 1. hiss och diss

2.Dagens outfit

3. (Videoinlägg)

4.Dökkvi

5.Favvooutfits

6.Riktig bildbomb

7. Andra åsikter

____________________________________________________________________________________________________


Fett vackra bilder eller hur? :D Bara tog bilder lite snabbt och redigerade till dem i PhotoShop ^^

  HISS:

  • Att gråta:
    Faktiskt, eller, ja, egentligen vill jag nog hissa känslan som blir efter att man gråtit. Det lugnet. Det är så skönt.  
  • Sms:
    Jag älskar att smsa! Men vem gör inte det lixom ;) Jag älskar att smsa och jag svarar alltid. Möjligtvis att jag inte svarar på ett: Okej. Sms om jag inte har något bra att säga ^^ Har ni inte mitt nummer kan ni ju bara fråga efter det i chatten på FB :)

     

 DISS!!

  • Skitsnackare, lögare, ryktersspridare etc. 
    Det finns väll egentligen ingen som gillar det. Dom äcklena kan förstöra så otroligt mycket! Sen beror det ju på om man väljer att lyssna på deras lögner! 
     
  •  facebook 
  • Nu är det inte just facbook jag vill dissa. Det är mer sånt skit som spelförfrågningar, gnällspikar som klagar på alla nya funktioner och mest av allt..Personer som lägger upp bider och skriver: Gilla om du håller med. Gilla om du inte håller med. Gilla om du gillar rosa björnar. MEN HERREGUD! Om folk håller med gillar dom väll bilden! Det där kallas även DESPERAAAAT efter gillningar.Eller den: Like for Heaven, ingnore for hell. Då har man fan tagit det hela ett steg för långt. Och alla attentionwhores som lägger upp bilder på sig själv och skriver att de är fula eller: Gilla om jag är minsta lite söt. Om du nu tycker att du är så ful....Varför lägger du då upp en bild på facebook!?!?! Jag brukar bläddra förbi såna bilder och inte gilla bara just för sakens skull. 



Nu känner jag hur det börjar spåra här så nu får jag ta detta mer en annan gång ^^ 

 

Av EEmma :D - 4 juni 2012 20:02

Jag är trööött och men min flummighet känner jag att detta kan bli precis hur som helst! Förhoppningsvis blir det rätt bra iaf ^^ 

jag längtar ihjäl mig till sommaren! Jag behöver verkligen en paus från skolan! Som sagt så har jag ett vackert berg med läxor här...Typ så ser det ut. Det är liiite väl mycket. Det har legat där i ca 2 veckor men jag är så bra på att att skjuta upp saker så jag fin slipar dom skillsen och låter det ligga kvar där lite till :)

 


Idag var ändå en rätt chill dag i skolan. Vi körde igen teatern ist för att ha engelska. Sista repet och jag kan inte replikerna. Men jag ramlade så hårt så det gjorde så ont i knäna att jag bara kunde koncentrera mig på det och då bara glömde jag bort replikerna. Jag hoppas att jag kan dom på torsdag och att jag inte slår mig så hårt. Får väll ramla lite försiktigare helt enkelt ;) Operation dagsverke, vilket innebär, slappa hela dagen, kanske städa lite på rummet och sen bara ta med pengarna till skolan på torsdag ;) Vi ska ju "Jobba" Och sen skicka "Lönen " Till något FN- projekt. Röj en mina. 


Det är den 4 Juni idag. Det är 2 månader sen det var den 4 April. 

Faaaaaast, det vill jag inte tänka på nu för nu är jag på flumm humör. Och det tänker jag inte förstöra just för stunden ^^


Men åååå, jag vill ju blogga men jag kommer inte på något att blogga om......xd Men juste jag gjorde ju den listan med saker jag ska blogga om :) Jag kanske skulle börja med den? 


Det gick ju som vanligt jätte bra med min bloggpaus....Jag bloggar när jag känner för det. :D

 

Av EEmma :D - 4 juni 2012 13:59

Jag är så raströs poch uttråkad. Det händer ju intget i mitt liv längre! xd Jag har blivit lite bortskämd med saker att göra, skvaller och andra händelser nu. Fast inte sen den 14 eller något....Vadå abstinens!? xD För exakt 2 månader fick livet en ny mening och när allt bara gick åt helvete har jag haft svårt att hitta tillbaka till det jag var innan. Jag saknar det så det gör ont trotts att det var nästan en månad sen nu. 


Men herregud, här sitter jag och blir helt deppig och det är waste of energy så, nu ska jag sluta tänka ^^ Fast man blir ju bättre på det om man övar på det...? Asså hjälp, jag har världens berg med läxor och annat skit som måste göras nu innan sommarlovet. Usch och det måste göras nu. Nej, jag bloggar mer sen :)

 

Av EEmma :D - 3 juni 2012 18:35

Släck ingen eld om du glömmer bort glöden, jag tar stirid till döden.

Kommer aldrig ge mig. Aldrig någonsin ger jag upp nu.

 


Jag har föresten kommit på vem som är Dökkvis förebild: 

Hittade inte den svenska videon men jag hittade låten :P

Videon:


Låten:

Av EEmma :D - 3 juni 2012 16:09


Mit hår asså, jag kan knappt minnas att jag har haft så ljust hår xd

Oktober 2011
 

November 2011
 
Februari 2011 då det var "mörkbrunt" 

 
Och nu när det är svart :) 

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards