emmaellerva

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av EEmma :D - 2 oktober 2011 19:43

fryyyser :S jag hatar att vara sjuk så det är jag inte jag är bara lite krasslig :D (y)

jag ska faktiskT försöka att inte klaga så mycket i bloggen för det är inte kul för er att läsa :P

det är faktiskt rätt mysigt att sitta med täcke och filt med datorn i knät :) 

det är helt dött på fb! 

jag kommer inte på vad jag ska skriiiiiivaaaa :P

Av EEmma :D - 2 oktober 2011 13:41

Rubriken säger väll det mesta :P 

Har täningsverk i magmusklerna. fast var det inte så att om man har träningsverk i magmusklerna efter ridning har man suttit rätt? eller är det bara något ja har inbillat mig :O

något som är värre än hosta eller träningsverk är faktiskt hosta OCH träningsverk xP  plågsamt ;)

Borde jag kanske ta tag i mitt liv och ialla fall ta på mig riktiga kläder i stället för pyamas?.......nä, struntar i det ;) pyamasen är ju rätt skön faktiskt :D 

Man kan inte låta bli att sakna sommaren och längta till våren när man ser bilder som dessa...    

Av EEmma :D - 2 oktober 2011 10:12

jag har seriöst sämst humor XD kolla på detta tex. jag skrattar sönder!...varje gång :Pvilket liv jag har xD 


vet inte riktigt vad jag ska skriva :P 

vaknade typ nyss, har inte pallat äta frukost så nu sitter jag här i sängen i payamas med datorn i knät.

Jag skulle ju faktiskt kunna skriva typ "15 saker ni anyagligen inte visste om mig"? det var ju faktiskt en bra idé. :D


10 saker du antagligen inte visste om mig:

1.  jag är otroligt envis! 

2.  jag har alldedes för höga krav på mig själv.

3.  jag brukar lyssna på: Eminem, Ulrik Munther, Kapten röd..osv.

4.  jag tar lätt till mig av andras känsslor.

5.  något av det värsta jag vet är när vänner sviker

6.  jag ÄLSKAR att köpa kläder!

7.  jag kan inte ha samma tröja två dagar i rad i skolan efter som att jagär rädd att folk ska se det och tycka att det är äckligt :S

8. Fåglar som är större än gråsparvar är sjukt läskiga! :S

9. IBLAND kan jag vara en riktigt dålig förlorare.

10. jag hatar när folk fuskar

11. jag pratar HELA tiden när jag är trött!

12. oftast har jag inga problem med att prata med folk. så länge personerna faktiskt pratar tbx är det inga problem

13. jag får ont i huvudet av dålig musik.

14. Jag är beroende av Angry Birds 8)

15. Andra saker som jag är smått beroende av är: Musik, choklad, min mobil, facebook, Internet, bra vänner.


Tror att jag fick med allt där ^^


Av EEmma :D - 2 oktober 2011 09:58

okej tänkte att jag nu skulle skriva inlägget om ridningen som jag inte hann igår :P

självklart glömmde jag mobilen hemma så det blir ingen bild :P orkar inte skriva så mycket så det får bli lite kort :P


Häst: La toya


som vanligt var jag ju sen ;) men, men. Tommy föreslog att jag skulle rida toya. Hon är inte en av mina favorit hästar. Jag hade ridit hene en gång tidigare och det var ju inte helt lyckat om man säger så....

men vi började med att skritta fram så klart :P det blev mycket trav och galopp.

Hon var lite seg men det gick bra. Nu kan jag tänka mig att rida henne igen.


1. jag kollar ner i hörn paseringar.

2. jag är osäker om jag inte känner hästen bra.

3. oftast gillar jag inte att rida nya hästar.

4. pappa har förbjudit mig att köpa nya grimmor då jag har 8st redan varav en som jag faktiskt använder :S

5. jag är otroligt envis 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards