emmaellerva

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av EEmma :D - 7 oktober 2011 20:18

jag vet att jag inte har bloggat idag trots att jag varit hemma hela dagen. men jag visste inte vad jag skulle skriva. det hade väll blivit typ: sitter hemma, tittar på tv och äter mackor med honung och ost. INTRESANT! 

Jag har ju som sagt inte gjort något vettigt alls. jag har:

-glott på TV

- ätit mackor med honung och ost

- hostat 24/7

och inte mycket mer...

jag har faktiskt lyssnat lite på Evanescence och dead by april. eller försökt i alla fall efter som att jag sjunger med och det går inte helt bra med hostan  så jag slutade lyssna.....Internet har segat sönder så det har typ tagit 15 min att kolla på ett video klipp på youtube som är 3 min -.- bara lite dryg ju :P

jag har haft sjukt tråkigt och jag har inte haft ett skit att hitta på på men jag har ändå inte:

-Städat mitt rum

-gjort läxorna

- tränat till:

     -matte provet

    - no- provet

-bäddat rent

- Lagt smutsiga kläder i tvätten eller lagt in rena i garderoben 

men det är saker man bara inte gör, hur tråkigt man än har.


När resten av familjen kom hem låg jag i sängen med datorn framför mig. Och så kommer min lillebror ner på mitt rum. jag var nära att säga: Gå ut, du ska inte vara här. Min andra lillebror och han BRUKAR gå ihop mot mig så jag tänkte att: det är säkert Tim som har sagt till honom att göra något -,-. Men så såg jag att han såg inte ut som  att han tänkte reta mig och han höll något barkom ryggen och jag tänkte bara: äh, han har väll säkert ritat en teckning eller något på dagis till min nu när jag är sjuk :3 och så la han ett mjölk choklad brevid mig. och an bara: naaw, tack så mycket :3


Så nu sitter jag här med mitt choklad och kollar på charlie the unicorn :D (y)

candy montnnnnn :D shit vilket liv jag har xD


Jag tror faktiskt nästan att mitt liv är perfekt! jag skrev ju det om att jag skulle på höst fest -.-' men nu visade det sig att det tydligen inte bara är jag som är sjuk utan också typ halva mina bröders släkt också, så 'Höstfesten' blir uppskjuten till nästa helg. Och det braiga med det är att jag är hos pappa då och det är den helgen vi ska flytta Dökkvi. så jag missar höst festen! :DDDDD


Jag hade ju tydligen rätt mycket att skriva ialla fall :D ni får gärna kommentera vad jag ska skriva om. så att jag har några tips till nästa gång jag bara råkar få någon ide torka :D 


hahahahahahha, skrattar ihjäl mig åt haters. Ni är bara för roliga xD Fortsätt ni bara jag är aldedes för självgod för att ta emot er skit, det är bara kul att lyssna/ läsa xD 


Ha en bra kväll nu då :D

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards