emmaellerva

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av EEmma :D - 19 oktober 2011 19:02

japp, jag sitter här och lyssnar på jul musik ^^ Jag bara fick en sån plötslig känsla av att jag ville lyssna på julmusik, så jag gjorde det x) rätt mysigt faktiskt, det får en att längta ännu lite mer efter julafton! ♥


Slutad halv i skolan idag så jag åkte med Sofia hem så att jag skulle kunna byta om och komma till stallet. fast sen kom jag på att jag lyckats låsa in min garagenyckel i garaget så jag fick vänta tills någon kom hem och kunde öppna till mig xD


Sen när jag väll kom till Sofia lyckades jag med dagens absolut största fail x) 

vi stod i hallen för sofia skulle äta upp. Jag var rätt varm efter att ha cyklat så jag skulle sätta mig mot dörren och preciiiiis då öppnar hennes mamma dörren utifrån x)  LYCKAT!


Sen tog vi in Dökkvi och borstade. det var ju egentligen tänkt att Sofia och jag skulle rida tsm innan hovslagaren kom men efter som att jag var lite sen fick jag rida själv och Sofia fick gå :)

Sen städe vi lite i sadelkammaren och så hittade vi ett hänglås om vi kom på att vi kunde sätta upp på dörren till sadelkammaren. Så då fick vi leta upp en skrooooov mejsel x) vi har absolut bäst english! det gick jätte bra att sätta upp det dära låset........xD


Sen när jag kom hem hade jag ju ridkläderna på mig och då var det ju egentligen tänkt att jag skulle ducsh men så var den upptagen och efter som att det knappt finns något man kan göra hemma i ridkläder så jag passade på att städa mitt rum. det behövdes vill jag lova! men nu är rummet välstädat och fint ^^


Lite bilder också kanske? :)

    

Bilden är från idag ^^ okeh, bara igonorera min vackra sits.....

Ja, jag hade ju en tanke om att jag skulle lägga upp en bild på chokladbollarna som mina söta småbröder hade bakat (med lite hjälp förstås ;)) men....jag han inte ta någon bild innan jag hade ätit upp dem..............:d

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards