emmaellerva

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av EEmma :D - 4 oktober 2011 22:35

Som sagt är jag för trött för att sova 8> lite över trött eller? 

Hade lite tråkig så då passar jag på att blogga! 

dock har jag ingen aaaaning om vad jag ska skriva xP 

sitter och lyssnar på Dead by April. ett av de bästa banden i musik historien! 8) det på minde mig föresten om att vi har bild i morgon! 8D jippie! måste jag få säga, favorit ämnet juu. det som gör skolan värd att gå i. typ. ;)

som sagtär jag jätte övertrött och super flummig xD för det märkte ju inte ni nej ;) 

Statistiken har gått ner en aning men vi skyller på att det är en veckodag och inte en helgdag ^^ 

Jag tänkte på det att; det första man tänker på när man ser mig är kanske inte att jag brukar lyssna på Korn, Dead by april, Evanescene, etc. men det gör jag ju faktiskt 24/sjuuuuuuu :D 

borde kanske sluta skriva nu innan jag spårar ur totalt för jag känner mig vääääääääääldigt flummig 8)
ni får en länk till en av de bästa låtarna också ;)

 sen tänkte jag på det...att jag länkar låtar hela tiden bra/dåligt? :S

men jag känner mig så snäll så ni får en bild på hur kul jag och Sofia hade förra veckan eller när det var ;)    

Av EEmma :D - 4 oktober 2011 18:11

nu är ju egentligen inte statistiken det viktigaste men jag är lite beroende av den :D 

I helgen ska jag och resten av familjen på höst fest...vi ska äta korv och surkol *stavning*   -.-' favorit maten..nooot!


har Ialla fall laddat mobilen full med Evanescene så jag klarar mig nog :D (y)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards