emmaellerva

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av EEmma :D - 6 oktober 2011 17:32

ja, , måde typ skit i skolan. :p har för övrigt gjort det hela veckan :S Hosta, ont i halsen osv...Men jag hatar att vara borta från skolan så, hatar att missa saker och att komma efter :S 

När jag kom hem i från skolan känndes det verkligen som om jag hade feber så jag tog tempen...typ 39,3!?  då var det ju inte helt konstigt att jag mådde så som jag gjorde :S så då tog jag en alvedon som är feber ned sättande.  Blev mycket piggare :D det sitter fortfarande i så nu mår jag nästan bra (Y) :D

Så länge det inte händer ett mirakel under natten kommer jag antagligen att stanna hemma i morgon men då missar jag elevens val och slöjden D: veckans höjd punkter ju ;( 


jag tror kanske inte att jag har bilder...:S haha, jo, det hade jag, kollade i en mapp som jag inte kollat på as länge och bara: oh, här ät ju alla bilder från den gamla mobilen ju! :D denna bilden ritade jag i sexan, favvo hästarna ^^  

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards