emmaellerva

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av EEmma :D - 11 oktober 2011 15:14

Hajsan :D 

Idaaaag, har jag vatt hemma .__. spänande, spänande.

Imorgon SKA jag till skolan. för nu vill inte jag vara hemma längre :P tydligen så har jag 38 garder feber men det känner jag inte av alls så det känns lite meningslöst att sitta hemma och ha tråkigt :P Men jag har faktiskt städat. Lite grann ;) 

Jag kom just på att det kanske är rätt bra om jag börjar göra veckoläxorna i matte nu......Vi har haft 5 veckor på oss att gör dem. Och matte läraren Marina då hon bara: Ja, ett litet tips är ju att göra en läxa i veckan ungefär så att man inte sitter med alla läxor sen sista veckan. 

Man kan väll säga att jag hörde det sista och så hörde jag inte ordet inte, om ni fattar vad jag menar ;D 

Jag missade matte provet som vi skulle ha idag :C nej, jag gillar inte matte prov men jag gillar inte heller att behöva göra dem i efterhand :P 


Jag skulle ju börja med dagens outfit så det är väll bäst att jag börjar så snart som möjligt. Nu då alltså ;)

Alla bilder jag tog blev helt fucked up så ni får denna :P

Svarta jeans, Cubus. Vitt linne, H&M och armbanden har jag fått av mamma för så där en 100 år sedan ^^   

Många brukar fråga om mina naglar är äkta eller om det är lösnaglar :P

Och som svar på det: ja, det är mina egna, äkta alltså :P

Ett tag bet jag mycket på naglarn men så bestämde jag mig för att jag ville ha långa naglar så jag slutade bita på dem. Det var ju inte det lättaste jag gjort! men, det är ju rätt snyggt nu ;) 

Det värsta som finns är naglar som är ovårdade! det är okej att ha långa naglar, men snälla ni, det ser bara så fruktansvärt ÄCKLIGT ut om det är skit under naglarna, naglarna är gula eller om det är vita märken på dem. xP det är så HEMSKT, jag får rysningar av det! 


Dissen till er med ovårdade naglar xD men från en sak till en annan så har jag faktiskt bytt minneskort i mobilen! :D duktig chey. Så nu ska ni få lite bilder också C:    



<3Dökkvi fra tjenergården<3 Absolut finaste hästen någonsin! :D   Ja, jag kännde att jag var tvungen att lägga upp den ^^  Shit, gammmmmmal bild! Hittade den också i någon mapp jag typ aldrig kollat i på datorn x)  Det var ju inte heller en av de yngsta bilderna jag kunde hitta men det väcker minnen på något vis ;)     Jag vet att Olivia  Redan har lagt upp dessa bilder på sin blogg men efter som att det är MINA bilder lägger jag upp dem på min blogg ^^ det känns lite skrämmande att Olivia har en del av mina gamla bilder från min gamla kamera på sin dator X) 



Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards