emmaellerva

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av EEmma :D - 12 oktober 2011 19:50

JA! kollade nyss om jag hade feber och nä, det hade jag inte så det blir back to school tomorrow :S 
den host medicinen jag ska ta på kvällen, skulle vara lite så att det var smått sövande också ;D och ja, jag är rätt trött xD

Jag vet inte varför men denna bilden skulle kunna jämföras med min statistik xD

   

Av EEmma :D - 12 oktober 2011 18:55

haha, japp, idag har det hänt massa saker. eller ja, jag överdrev kanske lite men om man jämför med de senaste dagarna så ;D

Men iaf så tyckte mamma att vi skulle till läkaren idag för att se varför jag förtfarande har feber och hosta ;P

så vi åkte dit roligt att sitta i väntrumet med massa 50 plussare ;) 

men ja, först var det det vanliga: "får jag höra hur du andas? djupa andetag. Mhm, ja...okej. sen, kan du gapa stort, säg Aahhhh. jag han knappt gapa och hon läkaren då bara. Ja, vi får nog ta ett litet blodprov. man bara. O.O.......*Tystnad* sååå vi fick sitta i det super roliga vänt rummet en kvart till x) älskar mitt liv (y) så tog vi det blodprovet då och fick sitta yterligare 15min i väntrummet Cx

Jaja, de tog iaf något prov till så jag får vänta tills på fredag och se om jag kommer behöva penicillin eller inte :S själv hoppas jag på inte :S 

Men hon skrev iaf ut tvÅ host mediciner, som jag nu hoppas ska hjälpa :P

Jag har också varit duktig och gjort matte :D 

På torsdagen förra veckan trodde jag att jag bara skulle behöva vara hemma på fredagen men jo tjena! Efter som att jag fortfarande har feber så ska jag inte till skolan imorgon. har jag ingen feber imorgon så SKA jag till skolan på fredag men jag vet inte om det är någon så jätte bra ide det där med ishallen och så...:P 

Jag har typ Tyska glosor, Engelska glosor och ett matteprov som jag måste ta igen sen när jag kommer tillbaka till skolan. Mysigt värre -.-'


När jag kom hem från läkaren fick jag en av mina bästa ideer på länge! CHOKLADMUFFINS FTW! :D

   Dagens shopping.....Hoppas att de hjälper mot hostan nu för de är INTE goda xP   och sist men inte minst så får ni dagens outfit också :D jag börjar ju bli bra på att komma i håg det :D andra dagen...;D Och nej jag har ingen fantasi nu när jag


är sjuk så det fick faktiskt bli en del av gårdagens kläder men who cares om man bara går hemma och själv?   

Jeans och prickig tröja: Cubus, Linne: H&M, Glasögon: Glitter :D 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards