emmaellerva

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av EEmma :D - 13 oktober 2011 19:52

Ja, jag har tråkigt och det är därför jag bloggar hela tiden :P

dessutom är jag INTE flummig >:) INTE alls! 

HAHA! shit. okej seriöst...........................................
.............

HAHAH, nä, det fungerade inte? :O Jag är inte bra på detta :S Jag måste jobba på det där med att vara seriös, efter som att jag ska bli sveriges nya sadsminister   Nä, det ska jag faktiskt inte alls med tanke på hur duktig jag är på SO(s) lektionerna xd 

Bara jag som inte har en jälka aning om vad man ska jobba som när man blir stor! :O 


HAHA, shit vad mamma skrämde mig jag satt med hörlurarna och lyssnade på Justin Bieber på hör volym   

Nu är jag faktiskt seriös ;D det låten är ganska bra faktiskt ^^

Jo, mamma hon skrämmde livet ur mig för jag hade ju som sagt hörlurarna och så bara känner jag en hand på axlen. fatta vad rädd man blir då xD

Det mamma ville var något i stil med: Du skulle ju städa undan det där? Ja, jag har sparat en choklad muffins. Du ska komma upp och ta hostmedicinen. 

Muffins (y) hostmedicin (Yn)

så jag ska stänga av nu för jag blir bara ännu tröttare och ännu flummigare av den hostmedicinen xD

puss, puss! ;*

Av EEmma :D - 13 oktober 2011 17:02

Ja, jag har ju egentligen redan berättat vad jag gjort idag så det känns onödigt att dra det igen ^^ 


Men jag mår ganska bra nu så det blir nog ett nytt försök i skolan imorgon ^^ Antgligen så är anledningen till att magontet hostmedicinen x) men den är lite kul också efter som att den jag tar på kvällen är det morfin i ^^ Men ja den hjälper ;D


Efter att vi hade ätit fick jag en väldig lust att gå ut och fota så det ver exakt vad jag gjorde ^^ Här kommer lite biiiiiilder :D 

     
Jag är faktiskt lite förvånad över hur bara bilderna blir med mobilkameran! Min digitalkamera äter batteri, jo, jag har sånna som man laddar. men tror ni att de är laddade när man behöver dem då!? NÄ! så jag fick använda mobilen ^^

Ni får två en-outfit-som-jag-har-varje-dag-när-jag-är-ute-typ bild i stället för dagens outfit, det är en varje-dag-outfit ^^ 
jag har inte pallat redigera några bilder alls, så ni får dem oredigerade ;) fungerar det? :) 

   

Jacka: ellos.com "halsduk", Jeans och tröja: H&M och converse: (syns inte på bilden) Nilson shoes.

Ja, jag vet att ni har fått typ samma bild innan men denna är faktiskt redigerad på ett annat sätt ^^  

Av EEmma :D - 13 oktober 2011 11:13

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva men jag kände för att blgga ^^

försökete ju gå till skolan i morse. När jag vaknade hade jag fett ont i magen och ver lite osäker på om jag skulle gå eller ta det säkra före det osäkra och stanna hemma en dag till :P Men jag tänkte att det kanske skulle bli bättre? och innan jag gick hade jag inte ont alls och mådde rätt bra faktiskt :)

Jag gjorde ialla fall matte provet blev riktigt stressad så då fick jag ont i magen igen...sen hade vi raast.. men sen på No'n hade kändes det som om jag hade feber, ont i magen, Jag vet fortfarande inte om jag svettades eller om jag frös :S

Så jag ringde mamma och försökte få henne att hämta mig men hon skulle inte kunna komma ifrån jobbet fören 13.00 (!) så de kändes ju lite så, men som tur är har man fantastiska lärare som kan köra en hem! :D


Så, nu ska jag väll plugga till No provet....-.-'

usch, jag vill inte missa mer i skolan nu...:(  


Dagens outfit får ni senare så att jag har en anledning till att blogga senare ;)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards