emmaellerva

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av EEmma :D - 14 oktober 2011 17:30

Nu minns jag egentligen inte hur långt jag kom xD 

Men ja, nu har jag ätit kebeb pizza! :D super gott! tog en alvedon också så nu har jag inte ont i huvudet heller! som om att denna fredagen skulle kunna bli bättre nu x) ♥
Om en halv timme typ ska jag till pappa! Antagligen ska vi väll till  Maxi och handla (spännande, spännande!) men då kan jag passa på att gör en av matte läxorna :P så jag måste alltså kolla hu mycket: Mjölk, köttförs, äpplen, vetemjöl, tvätt medel, saft och A-fil kostar xD Vaddå, dryg läxa!?  

men,men.... :P På söndag ska vi flytta DÖkkvi! :D:D 

Nu när pappa kommer sak vi gå igenom lite 'Regler och riktlinjer' -.-' med tanke på hur mamma och jag har bråkat om detta den senaste tiden kan man ju undra hur det kommer gå................................................
...........önska mig lycka till för det lär jag ju behöva!!!


Jag såg en häst en gång.......det var påängen...xD okej det fungerade inte när man skrev det xD Vi hade lite kul med det på bussen idag x) Jag, Maja och Sofia, vi har samma braiga humor xD 


Jag ska lägga upp bilderna från idag! För nu har jag faktiskt laggt över dem på datorn trotts att det är smått krongligt xd 

 

japp, på väg till ishallen!
ja         jag kag tog bilder på det mesta....   

         

strike1...

 

strike 2....HAHA, ääälskar bilden :) <3<3<3

   

Tredje gången gillt xD Jag och mina tompisar xD Ingen säger något om vrf jag ställde mig just vid de spelarna xD för jag har helt ärligt ingen aning om vilka de är x)

Av EEmma :D - 14 oktober 2011 16:28

Jag ska snart äta så jag får se hur långt jag hinner innan Magnus kommer hem med pizzorna :d älskar pizza!


Usch, jag har riktigt ont i huvudet :( Fick det strax efter att vi varit i ishallen med klassen idag! Det var ju lite kul. Fast jag åkte aldrig med tanke på min hosta så känns inte det som en bra ide...så jag och några till som inte åkte fick gå en runda :P Fy söööööören vad kallt det var! xd Vi tog lite bilder och så som ni får ikväll.  jag använderju  mobilen för att kunna ha internet på datorn, och jag har alla bilder på mobilen men jag kan inte komma åt dem om jag har internet och tvärt om xP

Lite drygt men nu ska jag gå och äta så jag bloggar mer snart! :D 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards