emmaellerva

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av EEmma :D - 9 oktober 2011 18:21

nu vet jag jag inte exakt vad jag ska skriva så vi får väll se vad det blir ;D 

först och främst tycker jag att ni e lite små dåliga på att kolla bloggen för jag är som sagt rätt beroende av statistiken xd det första jag gör när jag loggar in är att kolla den så, ja, ni fattar x)

jag är lite smått över trött så det kan nog bli ett ganska flummigt innläg :D 


Jag har fortfrarande typ 38grader feber :p och mamma bara kom, så får jag kolla om du fortfarande har feber. går den inte ner får det nog snart bli ett besök hos läkaren. Och man bara: O.o.................................*tystnad*. 

Hade egentiligen faktiskt hoppats att jag skulle kunna gå till skolan imorgon för det är INTE kul att sitta hemma hela dagen när ALLA är i skolan xP Jag gillar inte skolan så men där händer det alltid något och man har ju kompisarna :P 


Jag är dessutom väldigt trött på hostan, är det någon som har något braigt tips på hur man kan bli av med den? :D elller i alla fall att man hostar mindre? :D


Lite tips på bloggar jag brukar läsa får ni också. Kolla gärna dem för jag vet att ägarna till dem skulle bli super happay ^^

Ja, det finns fler bloggar som jag läser men jag orkar inte länka alla ;) inte just nu i alla fall ^^^
Jag har fortfarande inte bytt minneskort i telefonen och efter som att jag använder mobilen för att få internet på datorn blir det krongligt ;D
ska se om jag hittar någon bild annars får ni en gammal, går det bra? :)  Ni får en bild som jag hade som v- bild på Fb ett tag. och NEJ, glasögonen är inte äkta xD så att ingen tror det x)
Av EEmma :D - 9 oktober 2011 10:53

Asså, är det bara jag som känner det att museum och liknande bara är så dryg, trist och TOTALT meningslöst? 

jag gör det ialla fall vaddå, titta på tavlor kan man väll göra hemma eller på IKEA eller något? och gamla prylar, vem fan bryr sig? det finns säkerligen något museum på denna stora jord som är intresant, men det kan inte vara många! ;P

men tyvärr så på den ena sidan av familjen ääääääälssskar de musem och det är så intreeesaaant! det bästa man kan göra en sommar dag. eller vilken dag som hellst egentligen -.-' jag brukar alltid säga att: Nej, jag vägrar följa med! åk ni, men jag stannar hemma. och sen brukar de inte åka och så får man skit för det hela dagen sen. som någon frågar gång på gång: skulle vi inte åka eller? och får svaret: nej, Emma vill ju inte, Känns det bra nu Emma, nu när du förstört för hela familjen!? man bara: wtf? -.-'  och så får man höra det hela dagen. man bara: men åk ni, jag har datorn, mobilen, tv'n, det finns mat i kylen, jag överlever!


sorry för det men jag kom bara att tänka på det och blev typ rätt arg av bara tanken så jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite ^^


det finns lite saker som jag tänkt börja med i bloggen, vet dock inte när men någon gång ;)

-Hiss/Diss

-dagens outfitt

-veckans låt

som sagt någon gång ska jag börja med detta men jag vet inte exakt när :)


jag har inte så mycket bilder på mobilen, eller i alla fall inte på detta minneskortet. varför har jag 2 minneskort? 

Ni får den bilden i alla fall :P sen ska jag bli bättre på att lägga upp bilder :P

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards