emmaellerva

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av EEmma :D - 21 oktober 2011 21:24

kommer ni ihåg förra fredagen när jag sa att jag glott på Sol, fest och oroliga föräldrar? :D okej, men här kommer en länk till ett klipp från det programet, ni måste erkänna att Andreas är sjukt jälva snygg! :D ♥

:d

Av EEmma :D - 21 oktober 2011 19:07

tjenixen, pallar inte blogga egentligen men jag har inget annat bättre för mig :P

Today har det varit helt okej väder så Dökkisen var inte så våt, men rätt smutsig xD Sofia och jag red en tur, ganska kort men ändå. Dökkvi var pigg och gick fiint :) *stolt* 


Skolan orkar jag inte ens tänka på nu när det är helg C: men ja... :P


Imorgon ska jag nog kanske rida ett pass på ridbanan, ska man testa att hoppa lite kanske? , sen ska jag sova över hemma hos Sofia. Mår Maja bra ska hon också vara med :)


Har harf typ 5% batteri på mobilen hela dagen och jag tog inte ens med den till stallet efter som att då hade jag bara 1% kvar så det kändes lite meningslöst att ta med den x) Så det blir inga bilder idag men ni får överleva det så blir det massa bilder imorgon ^^ ooooom...jag kommer ihåg att ladda mobilen under natten om den inte blir full laddad nu när jag har den ansluten till datorn x)

Intressant för er att veta C: men det är faktiskt min blogg så ni får överleva det också ^^

Ha en fedt najs freda' kväll nu då! alla söta (och fula) bloggläsare ^^

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards