emmaellerva

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av EEmma :D - 8 oktober 2011 19:36

I skrivandets stund är det: 

76 dagar 4 timmar och 20 minuter till Julafton för er som var intresserade av att få veta detta :) 

Av EEmma :D - 8 oktober 2011 19:04

är ju fortfarande sjuk så jag har inte så mycket val. det blir en hemma kväll med mig själv :) säger jag så känner jag min inte helt ensam, jag har ju i alla fall mig själv :D typ ;) Har väll typ en 38 grader feber och hosta. Inget har förändrats sedan går dagen ;) 


Ibland...är jag nog rätt konstig ändå...asså jag kan undra sånna konstiga saker...Men som idag, när mamma och jag vatt på macken och hyrt film. Så när vi kom hem och körde in på infarten kom jag att tänka på att vi har sågat ner träden på baksidan och så typ satt jag och tänkte på det och sen tänkte jag så där bara: asså...egentligen...undra hur många träd det finns i världen..? men lixom normal fråga!? det är en typisk Emma fråga om jag ska vara helt ärlig :)


Köpte ett choklad ochså på macken som jag hade tänkt äta medans jag kollade på filmen men jag vet inte hur det blir med det efter som att det är typ 4 bitar kvar...^^    Där fanns 4 bitar, nu finns det bara 3 efter som att jag inte kunde hålla mig längre så jag tog en bit till ^^

Av EEmma :D - 8 oktober 2011 13:57

ja, kom inte på någon vettig rubrik så det fick bli den ^^ roligt värre :D 


'We kill for lies. Kill for lies. Murder our love, to save our pride. We kill for lies. Kill for lies. Love poisons truth, Love suicides'

~Ulrik Munther- Kill for lies


Sorry, men jag kände mig lite tvungen nu när jag sitter hääär och lyssnar på Ulrik Munther ;D ♥


Jag vet inte egentligen vad jag ska skriva för jag har inte gjort så mycket idag :P ska väll med mamma till eko sen för jag känner att något måste jag hitta på i dag jag kan inte bara sitta här och glo :D


Ni får en bild på min vackra vägg i alla fall :D  som är fylld med Ulrik Munther, glee, jedward, tokio hotel, vampire diaries, twilight och eminem ;D men jag letar fortfarande efter bilder med Ulrik munther eller dead by april. (Är det någon som har som skulle tänka sig att ge dem till mig, pleas leave a kommentar ;D )  

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards