emmaellerva

Alla inlägg den 3 november 2011

Av EEmma :D - 3 november 2011 17:45

Ja, jag vet att jag har uppdaterat sjukt dåligt xD men det ska bli bättre nu ;)


Har ju varit hos Farmor, så vi åkte till Nova lund! ♥  Det Blev inte jätte mycket, hittade inte så mycket xD men det blev ett par jeans, en tröja och ett par skit snygga skor som mördat mina fötter idag xD måste definitivt gå in dem mer innan jag går med dem en hel dag igen xD Men tack farmor för kläderna! :D ♥


Sen idag har jag varit i stan med Ida. Blev as sur på skitgubben som körde bussen in till stan! Jag viste att jag hade ca 50kr kvar på Jojo- kortet men det ville inte den grejen kännas vid! Så han bara: Där är inga pengar. -.- och jag bar: Det är omöjligt för där var 50spänn kvar senast jag åkte! Och han bara: jaha, men det kan inte hjälpas, Du får hoppa av nu jag måste köra! Fatta vad arg man blir xD 

men ja, Ida och jag åt på Subway, riktigt gott, jag var riktigt hungrig när jag väl kom in till stan, Mamma fick köra mig :P 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards