emmaellerva

Alla inlägg den 23 november 2011

Av EEmma :D - 23 november 2011 20:26

Hejsan på digsan! ;D Bra humör idag också, japp japp ^^ Fast idag har jag inte riktigt lika mycket att skriva så ;)


Skolan idag då... Humm...Jo, vi hade bild! Det är ju kul, sen hade vi hemkunskap också ;) hela klassen hade Hk idag. Snacka om små trångt i den lilla hk salen ;) Vi gjorde Morots muffins. Förvånans värt gott faktiskt! Idag har jag tagit bilder på exakt allt! Nä, inte allt kanske men mycket! Så idag sak jag lägga upp en hel massa meningslösa bilder ^^ Ni kommer förstå vad jag menar ;) Det var lika underbart att sluta idag också! och då menar jag inte så att det var soft att sluta för dagen, det var det ju givetvis det också men det var inte det som var själva grejen ;) Jag hade nästan gett upp det där. Jag måste verkligen ha gjort något bra för att förtjana detta! Tack så mycket! :D Haha, aa, random och lite förrvirrande om man inte, var där och känner mig ^^ 


Sen skyndade jag mig hem på mina fluffiga moln och bytte om snabbt, sen cyklade jag till Sofia. Efter som att Corgos egentligen skulle vaccineras kunde ju inte Sofia rida. Men jag måste ju ändå hålla igång Dökkvi för nu bockar han nästan aldrig längre och jag vill inte att han ska börja med det igen :P Så jag tog lite skritt och tölt på grusvägen. Vill ju tölta också så att man tränar det med. Efter som att han väljer oftast att trava på ridbanan. Men det gick super bra. Sofia fick också testa att tÄlta ;) Sen stannade jag där lite längre. Vi gjorde hamburgare med vi hitta inga hamburger bröd så det fick bli vanliga mackor ^^ Det blev rätt lyckat faktiskt! :D Sen kollade vi på en del roliga klipp på yt och asgarvade som vanligt ;)

                   
Ja, Random bilder på det mesta ;) Och Sofias&Emmas Speciaaale ;D (Hamburgaren) ;D  

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards