emmaellerva

Alla inlägg den 22 november 2011

Av EEmma :D - 22 november 2011 19:43

Hallo! Idaag, känner jag att jag har en hel massa saker att skriva så det kommer nog bli ett lång innläg 8) Jag är dessutom på sjukt bra humör :D


joo, om vi börjar i skolan då så har det vatt en fett chill dag!

På matten skulle vi göra ett häfte med geometri uppgifter, Bara det att Maja skulle ju sitta brevid mig x] Och så satt ju André och Amina bakom oss. att Geometri kan vara så kul? xDDD 

Vi hade dans på gympan, det var rätt kul faktiskt redan då var jag på bra humör och kände att jag hade massa energi! Först fick jag dansa med Anton, sen dansade jag med Maja och sen Axel. Sen den sista halv timmen hade vi tempoboll. Skit kul! Blev nästan lite trött, Rätt mycket svettig jag älskar att springa och röra på mig när jag är på så här bra humör! :D Sen hade vi svenska x] Vi var i data salen, det var ju någon som haft jätte kul och bytt plats på typ alla tangenter så tangentbordet så man blev lite förrvirrad och bara: humm..Något är fel xD Så fick vi ju sätta alla på rätt plats igen. Då skulle ju Maja hjälpa till. det gick jätte bra! och sen så skulle Sofia och jag då skirva ut det vi hade skrivit. Bara det att skrivaren fick lite damp x) Först ville den inte skriva ut och sa att den inte kunde det och sen bara kommer det typ 50ex av det vi skrivit ut. Det tog lixom aldrig slut! Och det blev likadant med Adam Sv så tillsist fick vi stänga av skrivaren efter som att det aldrig slutade, gud vad jag skrattade xD 

haha, och nu kommer jag kanske till det som gjorde mig mest lycklig idag, Tänker inte gå in på för mycket detaljer...*blink, blink ;)* De Som var där (Maja, Sofia och Ida) vet vad jag menar ;) Men det var när vi slutade ;) och så var någon där då, någon som egentligen inte borde vara där men det gjorde ju inte mig så mycket om man säger så ;) Oh, my god, oh, my god, it's a wonderful surprise, im in love. I'm in LOVE!

Sen följde jag med Sofia hem direkt efter Skolan så att vi skulle hinna rida. Det gick bra. Tror att Dökkvi blev lite svart sjuk på "Någon" efter som att jag typ bara pratade om hon/honom/den/det (Som Sofia brukar säga ;)) Jo, Så i början när jag red var han lite små sur mot mig, tog bettet och så. Fast sen när jag släppte tankarna på/om hon/honom/den/det. Så slutade han sura och gick riktigt fint! Sen bytte Sofia och jag häst så jag hoppade lite med Corgos! det gick också det super bra, det är en rätt duktig häst faktiskt! Sofia fick testa att tölta med Dökkvi också, det verkade som att hon tyckte att det var kul? :D
Sen fick jag gå hem från Sofia, vilket var mindre kul med det gjorde inte så mycket med tanke på mitt humör, jag var lea gla för de ;)  

föresten så hade jag utvecklingssamtal igår, vilket gick över förväntan! Enligt de flesta lärarna är jag kreativ och jobbar bra med former och färger och allt vad det heter ;) Vilket stämmer bra. Jag vet att jag skrev lite om detta igår men det var verkligen lite! Jag trodde inte att jag skulle vara godkännd i Idrott efter som att jag knappt varit med något denna terminen men jag har varit mycket sjuk och så, så det har ju inte blivit så ofta ;) De sa samma sak som jag fått höra nu i 8år xD "Är man så duktig som du är, är det viktigt att du vågar visa det och räcka upp handen lite mer" det var ju inte första gången jag hörde det direkt xD
 
Jag vet att dom bilderna är gamla men de passar ändå rätt bra till denna dagen :D   











Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards