emmaellerva

Alla inlägg den 18 november 2011

Av EEmma :D - 18 november 2011 20:41

Tjeeena! sitter här med Sofia. VI sitter och kollar runt på priser på olika sytem kameror efter som att båda väldigt gärna vill ha en systemkamera, Asså, vars en då ^^ Vad vi har fattat är priserna mellan 3000 och 4000 kr :D Inte jätte dyrt ändå om man vill ha en bra kamera :) Men det är ju bara det priset en gång sen används ju kameran MYCKEt efter det. Vad vi har märkt är Siba billigast :) 


Okej, nu ska jag sluta tjata och systemkameror för ett litet tag och berätta om dagen ist ^^


SKola som vanligt med vikarie på vissa lektioner x) Det gick ju som det gick...


Eter skolan åkte vi direkt hem till Sofia, bytte om och gick ut till hästarna. Vi han faktiskt ridan innan det blev mörkt för en gångs skull! Dökkvi gick som vanligt fint! Synd bara att han fått för sig att det är fri villigt att följa skänklen....

Sen förlde Sofia med till min pappa. Nu har vi ätit pizza! Så Nu sitter vi hääär...:) Sofia ska för övrigt sova här i natt, ruuligt värre ^^


 

oooooo, gammal bild från i sommras ;) 

 

Ännu äldre bild ;) Bjuder på den ^^ HA en chill kväll nu då

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards