emmaellerva

Alla inlägg den 9 november 2011

Av EEmma :D - 9 november 2011 22:12

Hehe, det tog fete lång tid att logga in efter som att först skrev jag fel lösenord och sen var det fel säkerhets kod och sen uppdaterades inte koden så skrev man in den igen blev det ju fel kod xD Lite damp här 8) Rätt övertrött också ;)


Jag har inte orkat blogga innan idag :P Men det orkar jag nog nu ^^

Skolan som vanligt, slutade tidigt så det var ju lite chill men bussen går ju ändå inte förens 3 så vi fick ju vänta ca 40 min :P

Men när jag väl var hemma åt jag lite snabbt, kom faktiskt ihåg det idag! *Stolt ju ^^* Sen cyklade jag till Sofia så vi skulle hinna rida innan det blev mörkt ^^ Så vi tog in hästarna och borstade och så. Dökkvi han  håller ju på å tramsar när man vill att han ska göra annat än stå stilla XD Men iaf så försökte jag få honom att trava lite och jag hade lite, lite förlånga tyglar..Men så bockar han då som vanligt första gången tryckte jag bara till med skänklen så att han skulle gå fram då var jag lite urbalans, sen bockade ha en gång till och då kämpade jag verkligen för att hålla mig kvar och då Halvhängde jag ju om halsen på honom så jag som vanligt lyckas nudda med foten ganska högt upp på sidan på honom så ha bockar igen och då kunde jag inte hålla mig kvar xD Så antingen får Dökkvi sluta bocka eller så får jag skaffa bättre balans ^^  Sk bara Muffins till Sofia och mig också bara för det xD så jag får fixa det till helgen ^^


japp, det var lite om deeeet ^^ och nu vet jag inte vad jag ska skriva x)  Ja, jag kommer ju blogga i morgon också så håll ögonen öppna 8) 

Jag vet att jag är sämst på att lägga up bilder men jag har inga bra och jag kommer ju aldrig ihåg mobilen när jag är i stallet ju ;) Men jag bjuder på denna bilden tillsvidare ^^^

   
Go'natt på er ^^ 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards