emmaellerva

Alla inlägg den 10 november 2011

Av EEmma :D - 10 november 2011 20:09

japp, här kommer bilderna som jag lovade er ^^ För en gångs orkade jag redigera dem ^^


 
Dökkishästis ^^ 


 
Började fläta Dökkis man och sen gick det inte längre, så jag gjorde en knopp och en något annat XD

Sofia & Corgos 

   


 

Resten är bara gammmmmla fail bilder som jag bjuder på xD Så fick ni er ett gott skratt, vilket ju är bra för: Ett gott skratt förlänger livet ^^ Så där gjorde jag faktiskt er en tjänst, Om ni ju inte är självmords benägna förståss men det hoppas jag att ni inte är ^^

Av EEmma :D - 10 november 2011 19:47

haaj! :D Jag är på något konstigt humör, Jag vet inte riktigt om jag är arg, glad eller ledssen xD Hyffsat trött och flummig iaf ;) vilken ovanlighet XD 


Nä, men skolan, nu tänker jag översaka med att säga att skolan var rätt chill ;D  Men jag var med en del på gympan trots att jag inte hade kläder till gympan och ont i nacken :P men vi hade typ "dans" och det var ju inte jätte jobbigt, så idrottsläraren tyckte att jag skulle försöka iaf :P Sen skulle alla göra någon sån dans grej så jag var med Emma, Olivia, André och Anton xD Vi var ju lätt bäst asså! (y'


Sen när jag kom hem skyndade jag mig till Sofia så att vi skulle hinna rida innan det blev mörkt (Vi failade) men det börjar ju bli mörkt redan vid 3 :P Men så red vi iaf. Jag gick lite över bommar med Dökkvi ^^ Mycket duktig ^^ Ha bockade lite idag men inte alls som igår! Så jag satt faktiskt kvar ^^ 


Jag tog en del bilder också men de måste redigeras så jag laddar upp dem så snabbt jag kan ^^

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards