emmaellerva

Alla inlägg den 25 november 2011

Av EEmma :D - 25 november 2011 22:39

Rotade runt lite bland bilderna på Sofias dator och hittade lite smått och gott ;)

     

Dökkvis hoppteknik är ju inte den bästa och min sits är HEMSK! men det ska jag faktiskt träna bort, sofia har en del tips och benen är ju också för att stigbyglarna är förkorta och det ska jag fixa faktiskt ;)

Sofa ska träna mig i morgon....Önska mig lycka till! O.o

Av EEmma :D - 25 november 2011 22:06

Hihi, Sofia sa att jag inte fick blogga från hennes dator men det tänker jag göra ändå ^^


Kan ni gissa vad jag ska göra i helgen? Ni kan nog gissa ;D


Denna dagen var lika soft som de flesta dagar denna veckan när vi slutade skolan ^^ Försök lista ut vad det betyder ;D


hihi, bloggar väll några sånna här små inlägg då och då  denna helgen ;)

 

Lite random bild som vi hitta på Sofias dator ;) 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards