emmaellerva

Alla inlägg den 4 november 2011

Av EEmma :D - 4 november 2011 20:31

Ja, det har ju varit lite dålig uppdatering...Som om att ni inte märkte det...xD

Men ja, det ska bli bättre :P

Jag har ju rätt mycket att göra nu på lovet så jag är rätt trött på kvällen :P Dessutom har jag inget kul att blogga om xP

Men sen när skolan börjar igen hoppas jag att det blir bättre ;D 


Idag Har jag vatt fett trött efter som att jag hade riktigt svårt att somna xD jag tänker aldedes för mycket och jag tänker verkligen på allt mellan himmel och jord xD Att försöka somna till tanken att man kommer få läxor såfort skolan börjar är inte någon konst för den tanken är verkligen ingen spännande tanke xD men sen finns det någon som jag tänker på 24/7 och det är verkligen inte lätt att sova när man kommer att tänka på Honom hela tiden :3 Och, ja, om ni kommer och tänka på bilden i förra inlägget så ja, det är den killen :3 xD Måste sluta med detta nu innan jag säger för mycket xD

Nu blev det mycket tänkande xD Jag måste sluta tänka XD


IDAG iaf har jag ju bara varit hemma och suttit vid datorn. fattar inte varför jag inte bloggat tidigare men lixom, vad skulle jag skriva? Typ: Hej, är trött idag. Sitter vid datorn. Inte jätte intressant :P 

Jag var faktsikt hos Dökkvi Idag också  ;) orkade inte sadla så jag redbarbacka ;) fedt mysigt ;) han gick riktigt bra, jag kom ju åt bättre med skänklen så ;)  Sen lyckades jag ju glömma mobilen i stallet men det kom jag inte på förens jag var hemma xD så det var ju bara till att cykla tillbaka till stallet igen x) Lyckat.se ;D


Några fedt gammla bilder också ;) (Som jag lagt upp innan men va fan, spelar väll ingen roll ;) )

 

Du ska veta att du fortfarande finns! Men vi har växt ifrån varandra riktigt mycket!  

...

Av EEmma :D - 4 november 2011 20:27

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards