emmaellerva

Alla inlägg den 13 november 2011

Av EEmma :D - 13 november 2011 17:08

Japp, nu är jag hemma igen efter att ha varit hos Sofia hela helgen! Vi har haft fete kul!! :D Fast nu är jag rätt trött ;)


Jo, jag har ju inte bloggat ordentligt på hela helgen men jag har ju hittat på en hel massa saker ;)

Vi har ju storstädat stallet rätt mycket iaf ;) Att kratta upp all halm och hö som hamnat utanför käns nu när man tänker på det, Lite waste of time x) Vi har ridit varje dag också. I morse var det skit kallt men ändå riktigt fint väder, så vi mockade och tog in hästarna och sen red vi en runda barbacka :) Super mysigt! Fast åvansidan av mina ben var lite stelfrusna ^^ Vi har ätit fett mycket godis också, efter som att vi köpte godiset på fredag kvällen hade vi det på rummet sen på lördag morgonen så det fick bli frukosten :D Gooott :D 


Jag och Sofia har ju fottat hästisarna också, Det började med att vi skulle hitta ett panband med blingbling till Dökkvi men det passade inte till hans träns så vi tänkte att vi skulle ta ett annat träns ist. Så vi bara satte dit hans bett och tyglar ^^ På det tränset är det en engelsk nosgrimma så jag ville testa hur han gick med den nosgrimman och det gick riktigt bra faktiskt så jag ska ha den tills jag tröttnar på den ^^


Jag ska lägga upp några till bilder från fotograferingen som jag tagit med mobilen efter som jag fortfarande inte har någon system kamera men jag får väll önska mig en i julklapp och hoppas på att jag får en ^^ Även fast de är lite dyrare är det ju definitivt värt det efter som att jag älskar att ta bilder och en systemkamera är ju mycket bättre och "Lättare" än en vanlig digital ^^  Även fast det blir fina bilder med mobilen är det ju inte alls samma sak som en system kamera ^^

       

Och ja.....den bilden hade jag lovat att lägga upp så nu får ni den XD


Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards