emmaellerva

Alla inlägg den 8 november 2011

Av EEmma :D - 8 november 2011 19:16

hajsan! Jag är över trött så jag tänkte bara varna för det xd


Skolan var ju rätt chill. niorna är ju i Polen så det var inte riktigt lika mycket kaos i matsalen idag XD fast vi hade ju sen lunch idag så det var ju typ bara vi sjuor ;)

Var inte med på gympan så jag satt och tittade på när de andra dansade x3  jag ska inte vara sån, de var faktiskt väldigt duktiga :3


Sen tog jag med mig Björn till Sofia xD För er som inte vet då är Björn min vandrande pinne xD med andra ord, en pinne som jag har i koppel (ett balband XD)  Det hade Sofia och jag fett kul med! XD att man kan ha så kul med en pinne x3 


...Den som är otrevlig mot mig OCH dessutom säger dåliga saker om Dökkvi kan räkana med att de fått en fiende för livet...So what om Dökkvi inte är som alla andra!? Och? att han bockar ibland när jag rider!? Jag tycker bara att det är kul! jag VILL INTE ha någon jäkla häst som gör exakt vad man ber den om -.-''


Randöm det där man jag kännde att något var jag tvungen att skriva -.-' det finns sånna besserwissrar som driver mig till vansinne nämnligen -.-'


Har jag sagt allt jag ville ha sagt nu? det tror jag nog ^^

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards