emmaellerva

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av EEmma :D - 1 juli 2012 16:59

Hade världens knäppaste dröm inatt. Eller asså, nej, så knäpp var den inte. Men i drömmen var jag ganska medveten om att jag drömde.

Men jag ska berätta lite snabbt.


Jag drömde att jag skulle gå hem från något med Sofia på Cykelvägen mellan Fjälkinge och Bäckaskog. Vid grustaget och grusvägen in i skogen till Bäckaskog i svängen där träffade vi en kille som jag har vatt lite småkär i och en annan kille som jag hängde med rätt mycket innan. Jag gillar fortfarande den ena killen och i drömmen så tänkte jag: Fan va soft! Drömmer om ####!! Detta måste jag berätta för Sofia nästa gång jag träffar henne!!

Sen drömde jag också att jag kysste den andra killen. Han ser definitivt okej ut irl, men han såg helt annorlunda ut i drömmen, snyggare osv men jag visste ändå att det var han.

Men så sa han då till mig att han skulle se till så att vi kunde träffas mer, träffas mer bara han och jag, Och att vi skulle börja om och göra rätt, och inte göra samma misstag som min förra.


Ja, det var lite snabbt bara men jag var rätt medveten i drömmen om att det bara var en dröm. Men idag har jag varit väldigt trött osv och jag har många gånger råkat tänka typ: Jag borde Smsa honom, han sa ju faktiskt att vi skulle träffas. Såna tankar. Fail. 

 

Av EEmma :D - 1 juli 2012 16:17

Neeej, inte så ;)


Nej men är hemma igen och det är så skööönt! Det är så härligt att komma hem när man har vatt borta en vecka. 

Visst var det kul på Öland! Men om man nu ska verka lite smart osv: Borta bra, men hemma bäst. 


Ska till Pappa ikv och vara där ett tag :) 


 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards