emmaellerva

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av EEmma :D - 5 juli 2012 22:00

Daniel, Danish, Olsson är snygg btw :* ^^

Jag är helt kär i ismens alla låtar, så sjukligt bra!


Av EEmma :D - 5 juli 2012 20:48

Innan jag fick min nya dator använde jag bara Gimp men nu använder jag bara PhotoShop. Kan man ens göra nya lager i Gimp, tex Gradient map, solid color osv? :PJag hittar inte det, jag fattar mig inte på Gimp längre x)  

Bara random bilder från google

 
vs:
 

Av EEmma :D - 5 juli 2012 19:05

Haha, fan nu ska jag börja gnälla om facebook igen. 

Jag vet inte när det började och hur länge det har hållt på men varför är hela facebbok bombaderat med sidor som: The typical svensken, The typical invandraren, the typical fjortisen, the typical p12, the typical tjejen, the typical skåningen....

Det är helt galet ju :P Och det kommer fler och fler hela tiden

Av EEmma :D - 5 juli 2012 12:43

Shoppa och jag ÄLSKAR att shoppa för någon annans pengar ^^

Var ju inne i Lund nyss. Det blev en ny tröja och ett par nya svarta jeans. Hoppas att de ska hålla sig svarta nu och inte bli lika gråa som mina andra. Dom är väl använda :) 

Lägger upp bild sen när vi kommer hem. 


Det är rätt irriterande att jag inte kan lägga över bilder från kameran till datorn efter som att den vill inte hitta minneskortet. Det funkar bra med usb sladd bara det att den ligger hos mamma och där gör den ingen större nytta :P

Så det får bli gamla bilder nu ett tag :( Om jag inte fotar med mobilen men den kameran är så seg :P

 

Av EEmma :D - 5 juli 2012 09:51

För en gångskull kan jag säga att jag mår bra. Jag känner mig lugn och trygg och glad, lagom glad :) Men det är en behaglig känsla. 

Jag var rätt trött när jag somnade igår! Sov hos farmor i natt :) Nu idag ska vi in till Lund och jag vet inte exakt vad vi ska göra, får se :)


Bloggar nog hemma sen också, kanske, men bara kanske om jag berättar vad som hände igår kväll. Men det är bara om jag känner för det :)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards