emmaellerva

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av EEmma :D - 10 juli 2012 21:44

Hemma igen från Göteborg!

Jag är super trött så det blir inte så mycket skrivet just nu men jag ska berätta lite snabbt :)


Igår gick vi på Liseberg. Jag är verkligen livrädd för karuseller men jag åkte faktiskt Flumeride och tyckte att det var kul! Sen åkte vi Kållerado också och blev lätt dränkt :P Jag lovar att jag var den som blev blötast jag lyckades få vatten på mig hela tiden. haha, nej men det var kul :)


Idag var vi på Universeum. Dum som jag var tog jag dessa skorna:   Och det var fel skor att ta på sig för ungeför 40m från parkeringen....ja, jag har aldrig snubblat i dom innan. Jo, okej 1 gång. Men nu lyckades jag snubbla 3ggr på 50m. Jag tog livet av mina fötter. Att gå i dom en hel dag gör jag inte om :P


 

Av EEmma :D - 10 juli 2012 21:32

Project Runway alstars..

Detta är min min när jag ser honom:   Ungefär. Jag tror att ni antagligen också kommer reagera så om ni ser det programet faktiskt. Han är...udda?

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards