emmaellerva

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av EEmma :D - 30 juli 2012 18:50

Varför!? Jag hade börjat skriva ett inlägg, kommit ganska långt. Sen åkte jag och mamma t Eko och är borta en halvtimme. Inte ens det och då går Magnus (Min låssas pappa) Ner och stänger av datorn. Min dator får inte under några som hellst omständigheter vara igång när jag går där ifrån. Men hans dator får stå igång i 2 timmarl. Klart! Det är ju hans dator! Jag fattar inte varför han och mina bröder (om inte mamma är i närheten) Har speceilla regler som går ut på att dom kan göra vad som hellst men jag får skuld för allt. Någon som kan förklara detta för mig!?

 

Av EEmma :D - 30 juli 2012 10:23

eller godmorgon ;) Vaknade typ nyss. Idag åker kusinerna hem igen :( 

Sen när jag kommer hem igen ska jag fixa lite på rummet, flytta runt möbler och så. Bli inte för förvånade nu men jag ska passa på att dammsuga också :)

Jag vet ju att jag har svårt att sova där sängen står nu men ändå envisades jag med att ställa sängen där den står nu. Man kan ju tycka att sömnen inte påverkas beroende på vart sängen står men det är så faktiskt. men nu har jag en bra ide på hur det ska se ut här. 

Jag är likadan med rummet som jag är med headers och bloggen. Jag ändrar om varannnan vecka ;) Så det första folk brukar säga när de kommer in på mitt rum är: Har du ändrat om? Svaret är nästan alltid ja ;)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards